Outlook Express 6 'niet stabiel'

Status
Niet open voor verdere reacties.

Brainstorm

Verenigingslid
Lid geworden
11 jun 2008
Berichten
159
Beste lezer van dit bericht,

Ik ondervind de laatste tijd wat problemen met mijn mailprogramma Outlook Express 6.

Bij de aanmelding op pop.planet.nl 'schiet' hij van het scherm wachtwoord af en moet ik de positie continu herstellen met de cursor en als dit soms niet lukt het systeem herstarten om e.e.a. te herstellen.

Ook heb ik het volgende probleem:
Als ik bij een nieuw bericht een bijlage wil invoegen loopt het mailprogramma vast op het moment dat ik een bestand wil gaan opzoeken.

Wie herkent deze problemen.
Zelf kan ik alleen denken aan het onlangs geïnstalleerde Bitdefender.

Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groet,
Harry
 
Harry ik denk dat het niet meer gaat werken. Deze oude meuk outlook Express 6 (met respect) wordt niet meer ondersteund. Klikje
 
Harry ik denk dat het niet meer gaat werken. Deze oude meuk outlook Express 6 (met respect) wordt niet meer ondersteund. Klikje

Bedankt voor je berichtje, ik zal mij eens bezinnen op een ander mailprogramma (zucht).
Groet vanaf het één na mooiste plekje van nederland,
Harry
 
Vervang Outlook Express eens door Thunderbird en probeer dit programma dan eens uit. http://www.mozilla.org/nl/thunderbird/

Bedankt voor je bericht.
Ik zal mij erin verdiepen of dit een voor mij goede oplossing is. Ik verander niet zo makkelijk, vaak komt er dan weer iets nieuws om de hoek wat niet goed werkt en ik heb niet zoveel tijd (en kennis) om daar aan te besteden.

Groet,
Harry
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan