Outlook Express 6(XP), briefpapier probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

@ReNéNoorD

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2003
Ik heb een probleem met het selecteren van briefpapier in Outlook Express 6 (incl. alle MS-updates)(XP).

Zodra ik in "Briefpapier selecteren" (of "Meer briefpapier") zit en ik klik één van de briefpapieren aan (verder nog helemaal niets), kapt heel Outlook Express er meteen mee!
Als ik een briefpapier kies via het standaard lijstje (Leeg, Zomerdag, Natuur, etc.) gaat het wel goed, als ik echter via "Briefpapier selecteren" een andere wil kiezen, gaat het mis.

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Dat extra briefpapier is in html-formaat gemaakt.
Staat jouw OE daarop ingesteld ??
Misschien is het dat ?? (gissing)

Als je bedoeld bij Opties->Opstellen en dat dan bij Briefpapier standaard 1 staat: nee!
Standaard zijn mijn nieuwe berichten leeg, zonder briefpapier.

Zelfs als ik via Opties->Opstellen een standaard briefpapier wil ingeven, klapt OE eruit.

Pleazzzz HELP!

Ik bedoel : extra - opties - verzenden - indeling voor verzenden van e-mail instellen op html (let wel op, er zijn printers die daar niet mee overweg kunnen!)

Of misschien geen briefpapier opgeven bij 'opstellen' ???

instellingen staan goed, En als ik echter bij 'opstellen' een briefpapier wil opgeven, klapt ie weer uit?
Misschien gewoon een fout in OE, vind het nl. wel een erg vreemd probleem.
Misschien moet ik OE eersr deinstalleren en vervolgens weer opnieuw installeren....is dit mogelijk of moet dan heel XP er eerst af??

bij software internet explorer verwijderen. Je krijgt dan eerst de optie om te herstellen. OE zit ook in dat pakket.
IE eraf gooien is moeilijker.

Wil niet, verwijderd die alleen de snelkoppeling in het Start menu en op het bureaublad??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan