Outlook express 6

• Onderwerp starter Onderwerp starter Mena
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Mena

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2001

Dames & Heren,

Ik heb hier op mijn computer op het werk een probleem met outlook express 6. Soms weigert hij e-mails te versturen, en kan ik ook de verzonden items niet meer bekijken. Als dat gebeurd moet ik de computer heropstarten en gaat het weer. Ik belde naar SKYNET helpdesk dat is mijn Belgische internet provider, die man zei dat het niet aan hun lag, maar dat mijn DBX bestanden veroudert zijn. Volgens hem moet ik outlook express 6 verwijderen en herinstalleren. Ik vertrouw die helpdesk niet blindelings door gebeurtenissen in het verleden. Dus is mijn vraag nu: is dat de beste oplossing? En indien zo, hoe kan ik het beste outlook express 6 desinstalleren en herinstalleren? En als het niet de beste oplossing is, wat kan ik dan wel het beste doen?

Dank bij voorbaat,

Met vriendelijke groeten,

Mena

Meestal worden er foutmeldingen gegeven. Bij jou niet?

Groetjes,
Bennie

Beste Bennie,

Sorry ik had er niet aan gedacht die erbij te geven. Dit is de foutmelding: (copy en paste dus is correct)

Er is een onbekende fout opgetreden. Protocol: SMTP, Poort: 0, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800C0131

Met vriendelijke groeten,

Mena

Ik heb gedaan wat er stond, ik moet dan de naam van folders.dbx veranderen in folders.old Maar als ik dat doe, zegt mijn computer, die naam bestaat al (ik herinner mij wel dat we ooit een gelijkaardig prob hadden lang geleden). Dus nu kan ik dat niet wijzigen in folders.old. Misschien eerst op schijf folders.old zoeken en weg gooien zodat ik die andere er wel naar kan hernoemen, of mag dat niet? Of gewoon van folders.dbx ipv folders.old, folders.old1 maken?

Wat je voorstelt is ook goed. De nu bestaande bestanden eindigend op *.old mag je ook wegdoen.

Groetjes,
Bennie

Oké het is gelukt! Dus ik heb eerst die folders.old gezocht, verwijdert, daarna, folders.dbx gezocht en hernoemt naar folders.old, daarna outlook express geopend zodat hij nieuwe folders kan maken, en ik opende outlook en hij werkt weer, zonder te herstarten.

Hartelijk dank Bennie!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan