outlook express 6

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lopita

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2008
Berichten
11
Hallo, ik heb per ongeluk het pictogram van oe verwijderd en nu kan ik niet meer in mijn mailbox komen.OE staat nog wel geinstalleerd op mijn schijf maar ik kan er niet in komen zonder dat pictogram. Kan ook de setup van OE niet activeren. Hoop dat er iemand mij kan helpen want ik heb nog niet veel verstand van computergebruik.Groetjes Lopita
 
Welkom bij de Helpmij!

Er zijn meer wegen die naar Rome leiden:
1. zoek in de verkenner naar de map waar OE staat en dubbelklik op de .exe. (om het icoontje terug te krijgen op je buroblad kun je ook rechtsklikken op de .exe en dan kiezen voor, kopieren naar..... buroblad)
2. onder de starknop naar alle programma's gaan en dáár Outlook opzoeken en starten.
 
icoon van outlook express 6

Hallo Pasja,
Ik moet het iets duidelijker uitleggen, wat ik gedaan heb is.Ik heb het icoon van outlook express op uninstall gedaan en toen was het hele icoon en ook de setup verdwenen en ik kan het niet meer terug vinden. Heb geprobeerd met mijn windows cd maar hij installeerd hem niet omdat de dll bestanden van outlook op de schijf staan. Weet niet hoe ik dit moet oplossen.

Groetjes van Lopita
 
Dan naar Software gaan in configuratiescherm en daar OE verwijderen en dan nogmaals de Winsdows CD erin en kiezen voor (her) installatie OE.
 
OE probleem niet opgelost

Hallo Pasja,
Ik heb al jouw tips gedaan maar het mocht niet baten. Windows kan het bestand niet vinden om te verwijderen en Heb ook een paar keer systeemherstel gedaan maar dat lukte ook niet. Conclusie; ik moet mijn WindowsXP opnieuw installeren.
Ik wil je hartelijk danken voor je hulp en snelle reactie.
Eeen fijne avond en tot ziens maar weer.
Groetjes van Margaret
 
OE probleem niet opgelost

Sorry Pasja mijn forum naam is Lopita maar eigenlijk heet ik Margaret
 
hoop voor OE

Hoi Pasja, er is nog hoop hoor:) want mijn dochter is een computernerd en ze zei dat zij OE wel terug kan halen. Als dat zo is dan hoor je nog van mij hoe ze dat gedaan heeft .
Moet wel tot het weekend wachten op haar.
Fijne avond en welterusten voor straks.
Gr. Lopita
 
Outlookexpress 6

Hallo, het probleem van mijn vraag is nog steeds niet opgelost,want mijn dochter is al een paar weken ziek en zij zou het voor me uitzoeken.Moet dus nog geduld hebben.:(
Groetjes Lopita
 
Hallo Pasja, Ik kan mijn outlook express weer openen:)
Heb op een 2e computer outlook express geinstalleerd en heb het outlook icoon,dat is dat envelopje gekopieerd naar mijn computer en toen kon ik weer in mijn mailbox komen.
Alleen de knop verwijderen in outlook werkt niet meer en moet mijn berichten met verplaatsen steeds verwijderen. Weet jij hoe ik de knop verwijderen weer kan herstellen?
Groeten van Lopita
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan