Outlook Express adresboek leeg

Status
Niet open voor verdere reacties.

bart3412

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 feb 2013
Hoi allemaal,

Ik heb laatst geprobeerd mijn mail van mijn oude computer(Windows XP) naar een nieuwe(Windows 7) over te zetten. Op de oude stond mijn mail in Outlook Express en op de nieuwe ga ik windows live mail gebruiken. Dit heb ik gedaan door naar de archiefmap te gaan van outlook express en alle (niet alleen de .DBX, maar alle) bestanden gekopieerd naar een flash drive. Daarna heb ik de bestanden van de flash drive (uit de map waar ik alles in had gekopieerd) geïmporteerd naar Windows Live Mail. Dusver ging het allemaal nog goed. Vervolgens wou ik het adresboek ook overzetten m.b.v. de flash drive. Toen ik OE opende op de oude computer stonden de contactpersonen(ze hadden geen inhoud meer?) nog wel links onder, maar het adresboek was helemaal leeg??? Ik besloot het tijdelijk op te geven en toen ik een paar uur later opnieuw aan de slag ging waren de contactenpersonen links onderin ook verdwenen??

Ik ben al een tijdje aan het zoeken op google naar vergelijkbare problemen, maar ik kan niks vinden. Wat zou ik fout kunnen hebben gedaan?
Alle help is welkom!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan