Outlook express automatisch afmelden

Status
Niet open voor verdere reacties.

JDVB

Gebruiker
Lid geworden
20 aug 2003
Berichten
89
Ik gebruik outlook express onder windows 98, maar niet als enigste. En ik wil mijn e-mail wel voor mezelf houden.

Bij bestand; identiteiten --> identiteiten beheren kan ik alleen intellen onder welke naam het programma beginnen moet, en daar is niet een keuze optie om te mogen kiezen hoe je beginnen wilt. Ik deze had ik eerst wel, en die functioneerde niet. En na een update ben ik die optie nu helemaal kwijt. Weet iemand mischien hoe dit moet? :cool: :rolleyes:
 
Ik ben er nog niet achter hoe het nu moet, is hier mischien ergens een plugin voor te vinden?
weet iemand hier mischine iets over?
 
Goed uitleggen

Leg nog eens heel goed uit wat je wilt bereiken, ik snap niet helemaal waar je heen wilt????

grtjs jjw
 
Het gaat om een computer waar meerdere mensen gebruik van maken. Het is wel de bedoeling om hier gewoon met outlook express te werken, maar wel op een manier dat prive mail, prive blijft.

Als ik outlook express afsluit is het dus de bedoeling dat wanneer ik het programma weer opnieuw opstart, er een wachtwoord voor gevraagd wordt, of dat een andere account geactiveerd wordt.
 
Hier heb ik al eens een hele dag aan besteed, niet te vinden, ook niet op MS technet erg irritant is dat idd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan