outlook express backup importeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

m.van.geuns

Gebruiker
Lid geworden
13 sep 2005
Berichten
8
nu de vorige vraag met jullie hulp is opgelost heb ik er nog een. Voor mij vorige computer "overleed" heb ik daarvan ook een backup gemaakt. Ik gebruikte toen nog Outlook Express. Ik heb nu een cd waar deze bestanden op staan. Het zijn IDX, MBX, NCH en DAT bestanden en ik weet niet hoe ik die kan openen en importeren in mijn huidige Outlook. (Ik gebruik microsoft office 2003 en windows XP) Wie kan mij helpen?
 
Ik denk dat je ze eerst moet importeren in Outlook Express en dan pas kan importeren in Outlook.

Cotje
 
Dat gaat niet. Het importeren van die bestanden van een cd is geen optie en vanaf de cd op de computer opslaan ook niet.
 
Wat is dan precies de bedoeling??

Als je die data terug wilt hebben zal je het moeten importeren
 
Waarom kan dat niet? = op PC opslaan?
OE gebruikt DBX en WAB files.
Bij Outlook zit alles in een PST.

Het is mogelijk dat je de bestanden op de CD hebt gezet als: Alleen lezen. In dat geval heb je'n probleem:(

grtz
bugsy
 
Het is mogelijk dat je de bestanden op de CD hebt gezet als: Alleen lezen. In dat geval heb je'n probleem

Hoefd geen probleem te zijn. Als je een back-up terug wilt zetten hoef je het ook alleen te lezen. Anders kan je de bestanden ook nog naar e HD kopieren en dan de alleen-lezen eigenschap verwijderen.

Cotje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan