Outlook express: Bij doorsturen van email gaat er niet 1 maar 50 of zelfs meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

delions97

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 jan 2006
Ik heb het volgende probleem: Wanneer ik een mail wil doorsturen dan verstuurd outlook express niet 1x dat mailtje maar 50 of 60x. En in die mailtjes die dan verstuurd zijn staat niks. Wat kan dit zijn. Dit is alleen maar bij doorsturen, wanneer ik zelf een mail maak is er niks aan de hand, dan krijgt de ontvanger maar 1 mailtje zoals het hoort.

graag jullie reactie

Dit is zo'n rare fout dat je eerst maar eens moet proberen om OE te verwijderen en weer te installeren. Je bestanden blijven als het goed is gewoon bestaan maar maak voor de zekerheid een kopie die je op een andere plek zet.
Ga in de verkenner/extra/mapopties/weergave.
Bijna onderaan zet je bestanden op zichtbaar.
Nu neem je de zoekfunctie en je zoekt naar *.dbx.
Kopieer al die bestanden naar een veilige plek.

Zoek nu naar *.wab
Dit is je adresboek. Ook apart zetten.

Nu ga je naar start/progr.toegang en instellingen/Aangepast/Windows onderdelen toevoegen of verwijderen.
Verwijder Outlook Express.
Start vervolgens opnieuw op.
Ga weer naar Start/progr.toegang en instellingen/aangepast/Windows onverdelen toevoegen of verwijderen en zet weer een vinkje voor Outlook Express.

Nu importeer je via bestand je adresboek.
Vervolgens importeer je ook je berichten.
Heb je nu nog dezelfde problemen sluit dan OE af, vervolgens zul je via de zoekfunctie moeten zoeken naar *.dbx. Let op, je krijgt nu alles dubbel te zien. Jij gaat naar de map PostvakUit en VerzondenItems die onder doc. and settings staan. Deze mappen verwijder je.
Nu start OE opnieuw op. OE maakt nu de mappen Verzonden Items en Postvak Uit opnieuw aan.

Scan ook voor de zekerheid je PC op virussen.

Hopelijk helpt dit.

Welkom op Helpmij

Ik heb de vraag verplaatst naar een geschiktere sektie :)

Laatst bewerkt:
hij stond bij overige software;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan