Outlook Express crasht door spamfilter Norton.

Status
Niet open voor verdere reacties.

gezina

Inventaris
Lid geworden
27 apr 2001
Berichten
12.948
Outlook Express crasht door spamfilter Norton.

Dinsdag, 30 september 2003 - Het gloednieuwe programma Norton Antispam 2004 blijkt niet goed samen te werken met Outlook Express 6, het populairste mailprogramma ter wereld.

Gebruikers van Outlook Express 6 rapporteren problemen met het anti-spampakket. van Symantec.

Zodra zij berichten markeren met de 'Dit is spam-knop' blijkt het
mailprogramma van Microsoft onherroepelijk vast te lopen. Volgens Symantec doet het probleem zich alleen voor bij specifieke situaties.

De fout treedt namelijk alleen op als gebruikers oude mailtjes alsnog aanmerken als spam, nadat ze alweer andere berichten hebben gedownload. Wie hetzelfde doet bij de nieuwe binnenkomende berichten zou geen last hebben.

Wat de precieze oorzaak van het mankement is, is nog onduidelijk. De softwaremaker heeft naar eigen zeggen nog geen oplossing en gaat het probleem onderzoeken.

Bron: webwereld.nl
 
Hmmm, dan blijf ik Mailwasher nog maar even gebruiken.
 
Deze bug komt haast nooit voor.

Als het wel voorkomt, dan is het installeren van Norton in de veillige modus of in clean boot de oplossing.
 
Dat zou het op z'n minst 'netjes' zijn als Symantec dat even op de site meldt, mail ze ff zou ik zeggen. :)
 
Dat dacht ik al te lezen, want jouw suggestie stond niet in de link in mijn post en is dezelfde link dus in jouw post. :)
 
Ja je hebt gelijk. Het is dezelfde link.

Maar mijn suggestie werkt omdat ik dat al uitgeprobeerd heb met mensen die dit probleem hadden.
 
:thumb: Dan zijn we maar weer blij dat jij wel de (voorlopige) oplossing/workaround weet. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan