Outlook express en 4 accounts

• Onderwerp starter Onderwerp starter drive
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

drive

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2007
Kan iemand me helpen? Als e-mail hebben wij outlook express 6 en we hebben 4 gebruikersaccounts. Eerst had mijn man elke keer problemen dat hij elke keer een wachtwoord moest invoeren tot 3 keer aan toe en dan kreeg hij een foutmelding erachteraan. Ik had zijn account verwijderd en weer opnieuw aangemaakt en hij heeft nooit meer foutmeldingen gekregen. Maar nu is het zo dat hij alle e-mails binnenkrijgt en ik niet. Ik weet niet hoe het met mijn zoon en dochter zit, of hun ze wel allemaal binnenkrijgen. Maar ik heb al 2 weken geen mails meer ontvangen terwijl mijn man ze wel heeft gekregen. We hebben de knop "een kopie van berichten op de server achterlaten" aangevinkt, maar dat helpt niets.
Weet iemand misschien wat er aan de hand is en hoe ik het kan verbeteren?

Verplaatst naar Outlook Express.

Probeer het eens zo:
1) verwijder ALLE accounts.
2) Voeg ze weer allemaal toe.

Ik weet niet of het werkt maar het is zeker het proberen waard.:thumb:

Moet ik eigenlijk bij alle accounts alle computergebruikers invoeren of is dat alleen bij de hoofdpersoon genoeg?

Wij hebben 4 gebruikersaccounts en alleen bij de hoofdgebruiker (mijn man in dit geval) heb ik alle 4 de accounts bij e-mail -> accounts ingevuld en bij de rest alleen de eigen account. Moet ik dat ook aanvullen met alle accounts? (ik weet niet hoe ik het duidelijker kan uitleggen)

Opzich hoeft bij de hoofdgebruiker ook maar 1 account te worden ingevuld. Dus hoeft niet alle 4

Waarom kan hij dan wel alle e-mails ontvangen en ik niet? Mijn kinderen weet ik niet. Volgens mij ontvangen hun ook niet alle mails.

Ik heb alle accounts verwijderd en weer toegevoegd, zonder resultaat. wat nu?

Kan iemand me helpen? Als e-mail hebben wij outlook express 6 en we hebben 4 gebruikersaccounts. Eerst had mijn man elke keer problemen dat hij elke keer een wachtwoord moest invoeren tot 3 keer aan toe en dan kreeg hij een foutmelding erachteraan. Ik had zijn account verwijderd en weer opnieuw aangemaakt en hij heeft nooit meer foutmeldingen gekregen. Maar nu is het zo dat hij alle e-mails binnenkrijgt en ik niet. Ik weet niet hoe het met mijn zoon en dochter zit, of hun ze wel allemaal binnenkrijgen. Maar ik heb al 2 weken geen mails meer ontvangen terwijl mijn man ze wel heeft gekregen. We hebben de knop "een kopie van berichten op de server achterlaten" aangevinkt, maar dat helpt niets.
Weet iemand misschien wat er aan de hand is en hoe ik het kan verbeteren?

Misschien kun je in het vervolg de webmail gebruiken van de andere 3 accounts. Dat werkt toch beter als 4 accounts in het programma verwerken. Op de webmail zal ook alles blijven staan en hoeft Outlook het niet op meerdere plekken binnen te halen.

Hoe heb je je mail ingesteld?
Ik heb hier voor mezelf 1 hoofd emailadres ingesteld en daaronder 1 alias.
Voor mijn vriendin heb ik een apart hoofdemailadres aangemaakt met een eigen paswoord enzo, daarbij ook 1 alias.
Ik krijg mijn mails binnen en zij via haar account haar mails.
Ik heb chello hier.

Ik heb bij de hoofdpersoon alle accounts ingesteld onder account, en bij de afzonderlijke accounts de account voor wie het bestemd is.
Hoe je een alias of zo moet instellen weet ik niet.
Wij zitten bij wanadoo / orange.

Mijn probleem is nog steeds niet opgelost. Kan iemand me verder helpen?

Misschien kun je in het vervolg de webmail gebruiken van de andere 3 accounts. Dat werkt toch beter als 4 accounts in het programma verwerken. Op de webmail zal ook alles blijven staan en hoeft Outlook het niet op meerdere plekken binnen te halen.

Wat bedoel je met webmail en hoe moet je dat instellen?

Waarom heb je bij de hoofdpersoon alle mail adressen ingesteld?
Dan is het logisch dat hij alle mail binnenkrijgt.
Gewoon bij elke gebruikersaccount zijn/haar mailadres instellen.

Als het 1 emaildres is met meerdere aliassen dan moet je berichtregels instellen.

Ik heb wel gezien dat je berichtregels kan instellen en weet ook waar, maar weet niet wat ik daar moet invullen. Moet ik bij inkomend mail pop.orange.nl invullen of pop3.orange.nl?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan