outlook express en hotmail

• Onderwerp starter Onderwerp starter caaij
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

caaij

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2008
Ik krijg steeds dit bericht als ik outlook express open : Serverfout: 998, Foutnummer: 0x800CCC33 "" Toegang account geweigerd, controleer gebruikersnaam en wactwoord goed zijn.
Wat moet ik doen? Ik heb begrepen dat er sinds 1 sept het e.a. gewijzigd is door microsoft en dat ik live hotmail zou moeten gaan downloaden. Live hotmail vind ik geen prettige site. Kan ik alles nog bij het oude houden? Wat moet ik dan doen?

Hier hetzelfde. Ze zijn er inderdaad mee gestopt.

Ik heb in hotmail de mail geforward naar een ander emailadres die ik wel binnen kan halen met outlook. Versturen kan dan alleen via de site.

Een jaar of wat geleden hebben ze hetzelfde geintje uitgehaald. Toen deed hij het na een weekje weer, maar ben bang dat het nu serieus is. Tijd om voorgoed over te stappen op Gmail.

Hotmail en Outlook Express

Vanaf gisteren dus.
Heb onderstaande verranderingen aangebracht in Outlook Express
3. Type your name, and then click Next.
4. Type your full Hotmail e-mail address, and then click Next.
5. Enter the following information, and then click Next:
· In the My incoming mail server is a list, click POP3.
· In the Outgoing mail (SMTP) server box, type smtp.live.com
· In the Incoming mail (POP3, IMAP, or HTTP) server box, type pop3.live.com.
6. Type the account name and the password for your Hotmail account. Clear the Remember password check box unless you're the only person with access to the computer. Make sure that the Log on using Secure Password Authentication (SPA) check box isn't selected.
7. Click Next, and then click Finish.
8. In the Internet Accounts window, click the Mail tab, click the Hotmail account that you added, and then click Properties.
9. Click the Advanced tab, and under Server Port Numbers, enter the following information, and then click OK:
· In the Incoming mail (POP3) box, type 995.
· In the Outgoing mail (SMTP) box, type 25 or 587.
· Under both Outgoing mail (SMTP) and Incoming mail (POP3), select the This server requires a secure connection (SSL) check box.
· Under Delivery, select the Leave a copy of messages on server check box if you want to see your messages when you use Hotmail on the web, on your mobile phone, or in another e-mail program. By default, Outlook Express deletes the messages from the Hotmail server after downloading them to your computer __________________________________________________________________

Erg "fijn" maar ik kan geen hotmail berichten verzenden via Outlook Express maar wel ontvangen.
Helaas komt nu alle post van mijn 3 accounts, waarvan 2 Hotmail nu binnen op 1 inbox folder.
Dus geen aparte Hotmail folders meer.
erg onoverzichtelijk dus en het verzenden lukt niet via het Hotmail account.

Dit dus pas sinds gisteren.
Voor die tijd nooit problemen gehad met binnenhalen Hotmail post en versturen via Outlook Express.
1 Hotmail account van mij is gratis en die andere daar betaal ik elk jaar iets voor.
Met beide tot gisteren geen probleem.
Verder heb ik nu Thunderbird gedownload en geinstaleerd maar dat lijkt ook niet te werken.

1. Even naar accounteigenschappen voor je hotmailaccount
2. Tabblad server
3. "Voor deze server is verificatie vereist" aanvinken en naar instellingen
4. Bij "aanmelden met" je gegevens invoeren.

Dan kun je als het goed is je mail wel versturen. Nu het onder POP instellingen gaat,
komt de mail binnen in je gewone postvak. Met een paar berichtregels werkt het weer prima.

Ik heb het weer draaien in outlook. In outlook express krijg ik geen foutmeldingen, maar haalt hij de mail niet binnen :confused:

graag meer informatie

2. Tabblad server

Dan kun je als het goed is je mail wel versturen. Nu het onder POP instellingen gaat,
komt de mail binnen in je gewone postvak. Met een paar berichtregels werkt het weer prima.

Ik heb het weer draaien in outlook. In outlook express krijg ik geen foutmeldingen, maar haalt hij de mail niet binnen :confused:

Kan je mij iets meer instructie geven. Even naar je accounteigenschappen? Waar vind ik die?
Waar zit de tabblad server/

Voor Outlook Express:
Via extra naar accounts, Tabblad email, dubbelklik op je hotmail account.

Voor Outlook:
Via extra naar emailaccounts, bestaande emailaccount weergeven of wijzigen, volgende, dubbelklik op je hotmail account.

Gr.J

outlook express

Hallo ASDTEK
fijn dat je reageert. Als ik het tabblad server aanklik zie ik nergens de verificatie vereisten staan.Op die pagina staat : de servergegevens,Email server,en het wachtwoord. Wat nu te doen?

Hallo ASDTEK
fijn dat je reageert. Als ik het tabblad server aanklik zie ik nergens de verificatie vereisten staan.Op die pagina staat : de servergegevens,Email server,en het wachtwoord. Wat nu te doen?

vervolg outlook express

sorry maar ik zie nergens "Voor deze server is verificatie vereist" aanvinken en naar instellingen "
Heb je nog een advies voor mij. Ik hoop dat je nog geduld voor mij kan opbrengen.

Nu mijn ongewenste mailbox nog...

2. Tabblad server

Ik heb de informatie van Henkdrum en ASDTEK nauwkeurig gevolgd en mijn hotmailberichten komen weer binnen! HEEL FIJN! BEDANKT! :thumb::thumb:
(aangezien ik het door een fout van hotmail ALLEEN nog maar in mijn outlook kon lezen!)

Nu heb ik nog 1 probleem:
Mijn ongewenste mail krijg ik niet binnen.
En daar komen wel dingen binnen, die ik graag nog lezen wil.
Hebben jullie het verlossende antwoord???

Als je via de webinterface naar je opties gaat, staat er dacht ik wel het een en ander om de spam toch naar je inbox te laten komen.

Gr.J

outlook?hotmail

Ik heb precies gedaan wat je adviseert echter dat plaatje wat je laat zien heb ik wel geheel als ik mijn outlook open van mijn server maar als ik hotmail open dan krijg ik niet de tekst voor deze server is verificatie vereist. De tekst stopt bij wachtwoord onthouden. hheb je nog een vervolg advies. Ik zag wel dat je iemand al heel gelukkig hebt gemaakt.

Webinterface?

Als je via de webinterface naar je opties gaat, staat er dacht ik wel het een en ander om de spam toch naar je inbox te laten komen.

Gr.J

Hoi,

Bedankt voor je reactie!

Wat bedoel je met webinterface?
Online inloggen bij hotmail? Dat lukt niet! Inloggen op mijn msn lukt ook niet meer.
Alleen via outlook kan ik nog bij mijn mail komen...

Als je webinterface ergens in Outlook bedoelt, dan hoor ik het graag, want dan wil ik dat graag gaan proberen.

Groetjes Marije

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan