Outlook Express en MSN Messenger

Status
Niet open voor verdere reacties.

LFBrotts

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2004
Mijn MSN messenger start automatisch op als ik Outlook Express open. Ik weet niet precies wat ik heb gedaan, maar MSN werkt niet meer (ook de koppelingen naar hotmail niet)en bepaalde nieuwsgroepen in Outlook Express doen het niet meer. Ik snap er helemaal niets meer van. Ik heb MSN er al een paar keer opnieuw opgezet, maar niets werkt. Bij messenger krijg ik steeds de melding dat mijn naam niet goed is, of dat ik geen verbinding met internet heb, terwijl dat wel zo is. Wie o wie kan me helpen? :(

kheb het probleem ook.

Alle systemen draaien maar toch geen verbinding.

Misschien bezig met onderhoud?!

Nee, want ik dit probleem is nu al bijna een week aan de gang. En nu kan Outlook Express ook al niet meer overschakelen naar een bepaalde discussiegroep. Vandaar dat ik denk dat het probleem bij Outlook Express ligt.

Probeer eens wat gebeurd wanneer je je firewall uitschakeld en eventueel ook Norton producten.

Ik word er niet goed van. Nu kan ik helemaal geen verbinding krijgen met Outlook Express. Kan ik het niet ergens opnieuw downloaden en installeren ofZO. mIJN nORTON HEEFT ZICHZELF AL OP DE EEN OF ANDERE MANIER UITGESCHAKELD. Die heeft alle beveiliging uitgezet. En dan zegt ie dat ik geen rechten heb om hem weer aan te zetten. En de ellende begon allemaal met MSN

Wanneer je met XP werkt dan kun je via systeemherstel terug naar de laatst werkende configuratie.

Zou tevens eens een spywarecheck doen en een uitgebreide virusscan.

:D GEWELDIG, je bent een engel X
Het werkt, alles draait nu weer. Groetjes, Yvonne

spywarecheck gedaan maar tevergeefs

en systeemherstel ga ik nu uitproberen

No luck

msn service zal er wel uitliggen
Wordt tijd voor een alternatief:mad:

outlook

msn heeft outlook exspress geblokt je kan er alleen terecht als je betaald msn neemt kijk bij msn upgrate

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan