outlook express en verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

tdkk222

Gebruiker
Lid geworden
22 okt 2003
hallo ik heb een probleempje, ik krijg een foutmelding als ik probeer verbinding te maken met mijn outlook express, er staat dan het maken van een verbinding met de server is mislukt.acount:pop.alwaysaccess.nl,server: pop.alwaysaccess.nl,protocol:pop3.poort:110beveiligd(ssl):nee,socket:10061,foutnummer:0*8000cccoe nu heb ik laatst mijn server gebeld en zei dat ut aan mijn nortonanti virus lag en dat ik hem moest updaten dat heb ik gedaan en weer opnieuw opgestart en verdo ik kreeg weer emails binnen maar ja nu werkt i weer niet ik heb weer geprobeert met updaten maar dat werkt ook niet heeft er iemand nog een tip of antwoord bvd hij zei trouwens ook dat ut aan mijn firewall kon liggen maar daar heb ik geen verstand van gegroet tdkk

mijn instellingen heb bekeken ja niet alles ik ga niet in dos werken daar heb ik de ballen verstand van : maar volgens mij heb ik een probleem met mijn virus scanner ik heb al vaker dit probleem gehad ik weet denk ik voor 80% zeker als ik mijn norton er af gooi en opnieuw instaleer is mijn probleem verholpen maar daar los ik mijn probleem niet met op want naar een tijdje heb ik het weer weet iemand hier meer van (bvd) gegroet tdkk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan