Outlook Express font

Status
Niet open voor verdere reacties.

campan

Gebruiker
Lid geworden
17 mei 2004
Meedenkers,

Als ik in Outlook express een bericht opstel,met b.v. fontgrootte 14 of 10,veranderd deze bij het intypen naar font 12.Verschillende
fonts geprobeerd,maar dat heeft geen resultaat.Ook als ik de tekst markeer is dit niet te veranderen.Zie ik ergens een instelling over het hoofd?.Wie weet het.B.v.d.

Campan

Kijk eens in een nieuw bericht onder de tab "Opmaak".

Zet deze op Rich Text.
Kijk ook bij opmaak / stijl en zet deze op normaal.

Lukt het nu wel?

Zijn de instellingen bewaard na herstarten (van outlook) ?

Paul-RT,Deze instellingen stonden goed.De codering is West Europees(Windows).Ik vrees dat ik Outlook opnieuw moet installeren.Maar hoe installeer ik Outlook apart?

Campan :(

Je kunt nog proberen je email account te herstellen middels de instructies in de bijlage.

Ik weet niet welke versie windows je hebt. Daarom een document bijgevoegd geschikt voor alle versies.
Let op welk deel uit het document je volgt.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor je snelle reactie,ik ga dit uitproberen

Campan:thumb:

Helaas,dit bracht niet de oplossing.:( .Maar toch bedankt voor je tip.
Campan

Beste Campan,

Heb je al eens gekeken en gewijzigd bij instellingen standaard lettertypen?

Open outlook express.
Tab extra / opties / opstellen.
Onder de kop "Berichtlettertype" / Email, knop "Lettertype-instellingen" klikken.
Als je hier een wijziging maakt, zal dat voor alle mails standaard zijn.

Het kan inderdaad zijn, dat als je een bericht typt, met een aangepaste letter grootte, die buiten de standaard valt, en aan het einde van een regel druk je delete, of je haalt de laatste spatie regel weg, dan kan je standaard letter grootte weer terug komen.

Dit zou een oplossing kunnen zijn.
Ik hoor het wel.

Groeten, Paul-RT

Je tips opgevolgd,maar maakt allemaal niets uit.Zodra ik een letter intyp,veranderd de fontgrootte weer naar 12.Heb ook nog in het register gezocht op Outlook express,maar er staan zoveel verwijzingen,daar is geen beginnen aan.

Campan:confused:

Welke windows versie en welke outlook express versie praten we over?

Je kunt inderdaad proberen om outlook opnieuw te installeren.
Maak eerst een backup van je emails en adresboek. (zie bijlage)
Ga vervolgens naar start / configuratiescherm / software / Windows onderdelen toevoegen of verwijderen.
In die lijst staat Outlook Express.

Verwijder deze, en sluit de pc geheel af.
opstarten, en bij dezelfde optie outlook express weer toevoegen.
Nu de backup terugzetten, volgens de bijlage.

Laatst bewerkt:
Heb alles gedaan zoals beschreven,maar geen resultaat.Wat me opviel bij het verwijderen van Outlook,dat het bestand 0,00 mb groot was.Ik heb niet de indruk dat het echt verwijderd wordt.Temeer omdat ik hem na verwijdering normaal op kon starten.Tot zover,bedankt voor je support

:rolleyes: Campan:evil:

Laatst bewerkt:
Ik weet hier zo even geen andere opties voor....... :confused:

Overweeg een verse herinstallatie van windows. Het probleem zal dan ook verholpen zijn.

Ja,daar zal het wel op uitdraaien.
Bedankt voor je aandacht voor dit probleem.

Campan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan