outlook express herinstalleren

Status
Niet open voor verdere reacties.

nicthepirate

Gebruiker
Lid geworden
14 dec 2006
hey,

ik heb een probleem met mijn outlook express. wanneer ik mijn adresboek wil openen geeft hij een foutmelding dat outlook express moet geherinstalleerd worden. ik kan geen mails meer verzenden. wel ontvangen.

ik heb een beetje gezocht op i'net over hoe ik outlook express kan herinstalleren, maar de sites die ik vond waren me een pak te ingewikkeld of onvolledig.
kan iemand me uitleggen hoe ik outlook express kan verwijderen en herinstalleren?

mvg,
nic

heb je winxp?
zo ja: doe eens een systeemherstel van voor die probs.

yup, is windows xp.

heb gezien dat outlook express bij internet explorer zit. ik ga eens proberen internet explorer te verwijderen en opnieuw te installeren in de hoop dat het dan is opgelost.

Als je oe en ie verwijderd dan ben je adresboek en favorieten kwijt of ge moet ze eerst opslaan.

Standaard plaats van Mail en Address Book,maak een kopie van de gehele map,i.p.v. de losse bestanden te kopiëren!

Mail:

C:\Documents and Settings\(Naam of Admin)\Local Settings\Application Data\Identities\{..............}\Microsoft\Outlook Express

Address Book

C:\Documents and Settings\(Naam of Admin)\Application Data\Microsoft\Address Book

Greetz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan