outlook express inlog

• Onderwerp starter Onderwerp starter cat
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

cat

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2003
hallo

sinds gisteren moet ik eerst wachtwoord melden maar in dat vakje staat dat al opgegeven en druk op ok doet het niet krijg allemaal meldingen waaronder deze
Er is een probleem opgetreden tijdens het aanmelden bij de e-mailserver. Uw wachtwoord is geweigerd. Account: 'mail.home.nl (1)', Server: 'mail.home.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR invalid user name or password.', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92
kan ook geen post verzenden krijg ik ook een rare melding.

als ik de computer opstart noet ik sinds gister ook netwerkwachtwoord opgeven ook nooit gehoeven.

heb gister geprobeerd een bleutooth apparaat te installeren en daar stond op een gegeven moment wel op de computer aangegeven instellingen aan paasen en zo.

dus help me aub

greetz
cat

Er lijkt met niks mis met de verbinding, hij zegt immers: Uw wachtwoord is geweigerd. Ik neem aan dat het internet het nog wel doet?

Heb je misschien je @Home wachtwoord gewijzigd? Of de instellingen van outlook veranderd? Kijk eens goed naar de account instellingen in outlook of je de goede gebruikersnaam en wachtwoord in hebt gevuld. Als dit allemaal goed is en het werkt nog niet probeer eens in te loggen om de servicepagina van @Home of neem contact op met @Home.

ja internet doet het wel

ik krijg dus dat blokje met wachtwoord wat dus al ingevuld staat als het komt en het vinkje wachtwoord onthouden is aangevinkt en grijs kun je niks mee druk ik op ok blijft het terugkomen.

bij accounts staan sterretjes voor het wachtwoord en wachtwoord onthouden staat aangevinkt bij allebeid e accounts

heb ze ook al proberen teverwijderen en opnieuw toevoegen maar helpt ook niet.
greetz cat

Geplaatst door cat
ja internet doet het wel

ik krijg dus dat blokje met wachtwoord wat dus al ingevuld staat als het komt en het vinkje wachtwoord onthouden is aangevinkt en grijs kun je niks mee druk ik op ok blijft het terugkomen.

dit betekend dat het wachtwoord niet klopt.
misschien heeft iemand anders wel voor de grap jou wachtwoord veranderd. ik zou proberen contact op te nemen met je provider en op die manier een nieuw wachtwoord in te stellen.

Zo'n password blokje krijg je pas, asl de standaard aanmelding is mislukt.
Die controle gaat heel snel, vandaar dat het blokje vrijwel direct verschijnt.

Wat je kunt proberen is om van je mails en adresboek een backup te maken, en dan het hele account incl mails verwijderen met windows verkenner.
Daarna het account opnieuw aanmaken, en je bestaande mails en adresboek weer importeren.

Als het dan nog niet lukt, kontakt opnemen met je provider.

Weet je hoe je (met windows verkenner) een backup maakt van je maisl en adresboek?

Windows wachtwoorden bij opstarten als volgt:
Win2000:
Start / instellingen / configuratiescherm / gebruikers en wachtwoorden.
Vinkje verwijderen, en na toepassen 1x je eigen login naam en password invullen.

Windows XP:
start / uitvoeren / control userpasswords2
Vinkje verwijderen, en na toepassen 1x je eigen login naam en password invullen.

ik zal t een en ander eens uitproberen bedankt

greetz cat

Ik heb t opgelost door athome te bellen en een wachtwoord van de ene account te veranderen en nu is t opgelost

dus als er zoiets is altijd proberen je accounts eerst te verwijderen en dan weer toe te voegen en zorgen dat je het juiste wachtwoord bij de hand hebt.

toch bedankt

greetz cat

outlook inlog fout melding

Is het mischien dat je een nieuwe versie van Macafee virus scanner hebt?:rolleyes:

nee die heb ik niet
het is gebeurd toen ik dat bleutooth apparaatje wou installeren.

maar gelukkig is t nu opgelost alleen als ik de computer opstart blijft hij vragen na het netwerkpasword dan druk ik gewoon op enter en dan kan ik verder dat zou ik wel graag opgelost hebben.

greetz cat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan