Outlook express kan bijlage niet openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

giljom

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2002
ik heb een vriend die heeft pas een nieuwe pc en die gebruikt outlook expres, als hij nu een mail binnen krijgt dan kan hij die bijlage niet openen, er springt dan een scherm op voor te openen dat verwijst naar de mapoptie,s koppeling, maar als ik naar map optie ga dan weet ik niet juist wat ik moet aanvinken op doen voor dat program te openen, graag uw hulp, het is een bestand dat de exstentie pps heeft

allo puppie bednkt voor u reactie, ik zal morgen tegen mijn vriend zeggen dat hij dat program eens moet downlouden, en zou het dan gaan denkt u

waarschijnlijk wel.
Kunnen de andere bijlagen wel geopend worden ?
dus zonder de extensie pps

dan gaat het werken met de vieuwer in de link die ik gaf.

Dus puppie hij moet dat gewoon downlouden en dan installeren en dan zou dat gewoon moeten werken, nogmaals bedankt , ik hou u op de hoogte morgen

Naar mijn ervaring werkt die viewer niet binnen Outlook express/
In dat geval moet je de bijlage eerst wegschrijven met "opslaan als", en dan op die pps file klikken.
(Of je installeert Powerpoint, dan lukt het wel vanuit Outlook Express.)

Ik ben benieuwd of het lukt met alleen de viewer.

Als het na de installatie van de Powerpointviewer dan nog niet werkt, even hier kijken voor een oplossing die kan werken.
Let even op welke versie Powerpointviewer je gebruikt, de oplossing is uitgesplitst voor Powerpointviewer 2003 en Powerpointviewer 2007.

Succes,

Tijs.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan