Hallo,
ik heb een vraag over outlook express.
Bij het opstarten van outlook express krijg ik een melding verbinding maken…
Vervolgens een symbool in de vorm van een geel slotje met de melding dat hij bezig met verifiëren.
Uiteindelijk krijg ik een vraag van Windows dat er 60 seconden opzitten en of ik wil wachten of stoppen.
Als ik kies voor .. "wachten".... dan komt er uiteindelijk nog geen verbinding tot stand.
OF:
Als ik de pc uitzet en weer aanzet dan en ik start opnieuw op dan krijg ik in Outlook één van de volgende foutmeldingen:
08000cccoE (kan geen verbinding met de server kan maken)
08000ccc19 (????)
08000cccoF (verbinding verbroken)
De eerste foutmelding kijg ik het meeste.
Bovenstaande situaties wisselen elkaar af en er is geen peil op te trekken wanneer wat gebeurd.
In het verleden heeft e.e.a. wel goed gewerkt.
Ik heb wel gewoon verbinding met internet. Bovendien kan ik mijn mail in de Webmail wel uitlezen (maar ik vind webmail zeer vervelend).
Weet iemand wat dit is ? Bij de helpdesk zeiden ze dat ik maar de account moest verwijderen en opnieuw aan moest maken. Dat heb ik gedaan maar dat werkt niet.
Groetjes Erikoo

ik heb een vraag over outlook express.
Bij het opstarten van outlook express krijg ik een melding verbinding maken…
Vervolgens een symbool in de vorm van een geel slotje met de melding dat hij bezig met verifiëren.
Uiteindelijk krijg ik een vraag van Windows dat er 60 seconden opzitten en of ik wil wachten of stoppen.
Als ik kies voor .. "wachten".... dan komt er uiteindelijk nog geen verbinding tot stand.
OF:
Als ik de pc uitzet en weer aanzet dan en ik start opnieuw op dan krijg ik in Outlook één van de volgende foutmeldingen:
08000cccoE (kan geen verbinding met de server kan maken)
08000ccc19 (????)
08000cccoF (verbinding verbroken)
De eerste foutmelding kijg ik het meeste.
Bovenstaande situaties wisselen elkaar af en er is geen peil op te trekken wanneer wat gebeurd.
In het verleden heeft e.e.a. wel goed gewerkt.
Ik heb wel gewoon verbinding met internet. Bovendien kan ik mijn mail in de Webmail wel uitlezen (maar ik vind webmail zeer vervelend).
Weet iemand wat dit is ? Bij de helpdesk zeiden ze dat ik maar de account moest verwijderen en opnieuw aan moest maken. Dat heb ik gedaan maar dat werkt niet.
Groetjes Erikoo

Laatst bewerkt: