outlook express kan geen verbinding maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

erikoo

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2006
Hallo,
ik heb een vraag over outlook express.

Bij het opstarten van outlook express krijg ik een melding verbinding maken…
Vervolgens een symbool in de vorm van een geel slotje met de melding dat hij bezig met verifiëren.
Uiteindelijk krijg ik een vraag van Windows dat er 60 seconden opzitten en of ik wil wachten of stoppen.
Als ik kies voor .. "wachten".... dan komt er uiteindelijk nog geen verbinding tot stand.

OF:
Als ik de pc uitzet en weer aanzet dan en ik start opnieuw op dan krijg ik in Outlook één van de volgende foutmeldingen:
08000cccoE (kan geen verbinding met de server kan maken)
08000ccc19 (????)
08000cccoF (verbinding verbroken)
De eerste foutmelding kijg ik het meeste.

Bovenstaande situaties wisselen elkaar af en er is geen peil op te trekken wanneer wat gebeurd.

In het verleden heeft e.e.a. wel goed gewerkt.

Ik heb wel gewoon verbinding met internet. Bovendien kan ik mijn mail in de Webmail wel uitlezen (maar ik vind webmail zeer vervelend).

Weet iemand wat dit is ? Bij de helpdesk zeiden ze dat ik maar de account moest verwijderen en opnieuw aan moest maken. Dat heb ik gedaan maar dat werkt niet.

Groetjes Erikoo

:(

Laatst bewerkt:
Zet je modem eens een tiental minuten zonder stroom en dan weer insteken zodat die kan updaten.

Dat klopt ook wel wat ze vertellen,heb je na het verwijderen van Acount(s) eerst de Pc weer opnieuw opgestart!en toch Acount(s) opnieuw ingesteld?

Dank voor jullie antwoorden.
Ik heb zowel het modem uit gezet als de computer opnieuw opgestart maar het mocht niet baten.
Ik krijg er nu een melding bij die ik eerder nog niet had:
0x800ccc90

Overigens kon ik één keer wel een mailtje ontvangen maar dan was hij zeker 2 minuten bezig voor een stukje platte tekst. Toen weer terug naar het oude euvel.:mad:
Heeft iemand van jullie nog suggesties ??

Alvast bedankt

Erikoo

0x800ccc90 is de foutmelding als wachtwooord woord geweigerd door de provider!dus controleer deze nog maar eens,alhoewel je dat al meerdere malen gedaan hebt.

Zou mu dan maar een keer gaan scannen op virussen en andere internet-rommel,AVAST is een goed en betrouwaar en licht programma daarvoor.

Dank voor je antwoord.
Ik heb alles gescand op virussen met 2 virusscanners maar geen gekke dingen gevonden. Heb je nog tips ?

Groet Erikoo:confused:

Laatst bewerkt:
Heb je ook een Firewall draaien,of zet de virusscanner eens uit en wat gebeurt er dan!

Ik had de virusscanner eraf gehaald maar er was geen verbetering.
Bij de helpdesk hadden ze gezegd dat ik teveel mail had. Dit was niet mogelijk lijkt mij want Outlook haalt toch de mail naar mijn pc en blijft dan toch niet op de server van de provider achter.
Ik heb toch de mail vanmorgen maar naar een externe schijft geschreven en weer teruggezet.
En wat blijkt. Sinds deze middag doet mijn Outlook is weer normaal:)
Ik weet niet of het ermee te maken heeft (blijft er misschien een copy op de server achter ??) maar hij werkt dus weer.
Bedankt voor je gedane moeite:thumb:
Erikoo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan