OUTLOOK Express krijgt geen verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

rosmo002

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2004
Berichten
53
Van de één op andere dag kan ik geen berichten meer ontvangen of versturen, omdat de server niet reageert en de verbinding met POP-planet ook niet lukt.
Heeft dit met de Windows firewall te maken? Moet die aan-of-uit staan?

Graag niet te technisch antwoord maar een "stap-voor-stap"-oplossing.
Ben nog maar beginnend internetster....:mad:
 
Hoi,

Op de site van planet staat hierover het volgende:

http://www.planet.nl/planet/show/id=498638/sc=2bdd9f

Probeer het volgende:

Open Outlook Express
Klik in het menu 'Extra' op 'Accounts'
Klik op het tabblad 'E-mail'
Klik op 'Eigenschappen'
Klik op het tabblad 'Servers'
Haal de vinkjes weg bij de opties 'Aanmelden met beveiligd wachtwoordverificatie' en 'Voor deze server is verificatie vereist'
Klik op 'OK' om de instellingen op te slaan
Sluit Outlook Expres af en open Outlook Express weer
 
Outlook krijgt geen verbinding

Hallo Valijn,
Bedankt voor je snelle antwoord.
'K heb het stappenplan van jou uitgevoerd, maar er stonden al geen vinkjes bij "aanmelden met"... en "voor deze server"...Op OK geklikt, maar helaas..
Verbinding komt niet tot stand...
Wie o wie heeft er nog advies???:eek:
 
Hoi,

Je zou je account in OE kunnen verwijderen en opnieuw aanmaken.
Alle gegevens staan op de brief met contractgegevens die je van kpn/planet hebt gekregen.
Je weet dan in elk geval zeker dat de email-account juist is ingesteld.

In OE:
menu: Extra > Accounts .... etc.
 
Ik heb het probleem ook eens gehad en geen enkele van bovenstaande methodes wou baten. Het probleem was bij mij pas opgelost van zodra ik outlook had geherinstalleerd.
 
Nu 3 dagen van alles geprobeerd en vanmorgen is het me gelukt Outlook express weer te gebruiken.
Ik heb wel Spy Sweeper uit moeten schakelen.
Mijn huidige versie van Spy Sweeper(abonnement) heb ik vervangen door een nieuwere versie.Dus daar is wat mis mee...
Hoe kan ik Spy Sweeper toch gebruiken en ook Outlook Express? Moet ik een schild uitschakelen? Welke dan??..:confused:
 
Outlook Express maakt geen verbinding

Hoera ! Een mailtje gestuurd naar Webroot Support en binnen twee uur antwoord met de oplossing : 1 vinkje weghalen bij de E-mailbijdragen/schilden van Spy Sweeper.
Alles werkt weer als een tierelier...
Jullie bedankt voor het meedenken!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan