Outlook Express, lettertypen

Status
Niet open voor verdere reacties.

sylviavdwall

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2002
Berichten
35
Hallo allemaal,
Kan iemand mij vertellen hoe ik de lettertypen instel in OE en wel bij het maken van een "nieuw bericht". Ik heb het verandert bij Extra/Opties/Opstellen maar dat heeft helemaal niets verandert. Iedere keer als ik een nieuw bericht aanklik dan krijg ik Arial, grootte 10.
Alvast bedankt,
Sylvia.
 
dat is inderdaad de goede plek om die setting te wijzigen.

misschien ben je vergeten na de wijziging op "toepassen" te klikken.

pe.
 
Ja Pete, ik heb op toepassen gedrukt maar toch verandert het niet. Het vreemde is dat de lettertypen wel veranderen als ik een briefpapier gebruik.
 
Heel erg bedankt Bennie. Mijn Engels is niet zo goed ik heb WindowsME kan ik die 2e Q267322 gewoon downloaden??
 
Eh ... wat bedoel je met downloaden? Wat valt er te downloaden? Ik lees alleen dat het een "bug" is in het programma. Maar misschien bedoel je een hogere versie van OE downloaden?

Groetjes,
Bennie
 
Nee, sorry mijn fout ik dacht dat het een mogelijkheid was om te repareren maar het is enkel een bericht en gaat over als je fontsize 11 instelt en dan komt het steeds terug op 10. Die andere gaat over iets tussen outlook express en outlook.
Nee daar heb ik niets aan, dat lost mijn probleem niet op.
 
Ik draai zelf Outlook Express 6.0, dus uit die versie is de bug er al uit gehaald. Wat je wel moet doen is: het lettertype veranderen, dan OE aflsuiten en dan weer opnieuw opstarten. Ik probeerde het zoëven ook, maar toen ging het ook fout. Wie weet ...

Groetjes,
Bennie
 
Ja Bennie ik heb ook de nieuwste versie OE 6.0 dus daar zou dan die fout niet in moeten zitten. Ik ga eens proberen wat jij zei met OE opnieuw starten.
 
Nee het heeft niet geholpen. Ik heb het ook nog in de "bron"geprobeerd maar dat was ook maar éénmalig.
Heeft iemand anders misschien nog een idee om dit te veranderen?????????
 
Even voor alle duidelijkheid nog (ik weet niet of dat nog uitmaakt), maar ik heb van van IE (waar OE deel van uitmaakt) ook nog de SP1 gedownload. Kijk bij Windows-update. Daarnaast draai ik met Win XP Pro (al zal dat er minder toedoen).

Groetjes,
Bennie
 
Keurig hoor ....:eek: :eek: :eek:

Groetjes,
Bennie
 
Ik vind het zo vreemd dat als ik briefpapier/stationary gebruik wél het lettertype komt die ik uitgekozen heb.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan