outlook express maakt bijlagen ontoegankelijk

• Onderwerp starter Onderwerp starter simo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

simo

Gebruiker
Lid geworden
1 jul 2003
op de plaats van de bijlagen in het email-bericht staat de volgende mededeling: Outlook express heeft de volgende onveilige bestandsbijlage ontoegankelijk gemaakt.

Op mijn computer is norton internet security en systemworks geinstalleerd? Ik kom er echter niet uit hoe ik de bijlagen toeganklijk moet maken.

In Outlook Express, Extra/Opties, tabblad Beveiliging en haal daar vinkje weg bij Opslaan of openen van bijlagen die mogelijk een virus bevatten niet toestaan.

Bedankt

Het werkt. Is de zaak nu nog wel beveligd?

Ja, wel je AV up-to-date houden. :) (en zet de voorbeeld-weergave uit, OE/Beeld/Indeling, uitvinken voorbeeldweergave)

Laatst bewerkt:
Geplaatst door gezina
en zet de voorbeeld-weergave uit, OE/Beeld/Indeling, uitvinken voorbeeldweergave)

Ontzettend bedankt voor de hulp. Ik ben geen kenner. Ik heb de voorbeeld-weergave uitgezet. Maar ik zou niet weten wat dit nu inhoudt. Misschien moet ik mij dit wel niet afvragen.

De groeten en nogmaals bedankt.

Allemaal ter voorkoming dat emails+bijlagen vanzelf openen en bovendien kan je zien of er een bijlage (paperclipje) bijzit. Ook nog een optie qua veilig: In OE/Extra, uitvinken Automatisch mappen met ongelezen berichten weergeven, maar dat is een keuze. Overigens graag gedaan. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan