Outlook express mail importeren in Outlook 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wolfshape

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2006
Berichten
26
Hallo Allemaal,

Mijn probleem is het volgende:

Ik heb een Windows 7 PC met hierop Office 2007 geinstalleerd ik gebruik Microsoft Outlook dit werkt. Ik heb echter ook nog een tweede PC waar ik outlook express mail in heb staan deze mail wil ik importeren in Outlook 2007.

Het lukt me echter niet, heb inmiddels al de mail geimporteerd in Eudora en daarna import functie in Outlook geactiveerd ook zonder resultaat.

Nu dacht ik om outlook express op mijn Windows 7 pc te installeren is dit mogelijk en een goed idee?

Graag hoor ik van jullie!

Vriendelijke groet,

Marco
 
OE onder Win7, dat zal niet lukken ....
Installeer - tijdelijk - alleen Outlook (uit MsOffice 2007) op de pc('s) met OE.
Tijdens het eerste gebruik, wordt gevraagd of je de gegevens uit OE wilt importeren.
Het PST-bestand dat hierna in Outlook staat, kan je vervolgens exporteren of letterlijk kopiëren naar de nieuwe computer met win7 en MsOffice 2007.
 
OE onder Win7, dat zal niet lukken ....
Installeer - tijdelijk - alleen Outlook (uit MsOffice 2007) op de pc('s) met OE.
Tijdens het eerste gebruik, wordt gevraagd of je de gegevens uit OE wilt importeren.
Het PST-bestand dat hierna in Outlook staat, kan je vervolgens exporteren of letterlijk kopiëren naar de nieuwe computer met win7 en MsOffice 2007.

Dank voor je reactie!

Het probleem is dan echter dat ik twee PST bestanden heb, eentje op mijn Win7 laptop en de andere van de OE pc, of kan ik de ene PST's gemakkelijk van bij de andere importeren?

Vriendelijke groet,

Marco
 
Hoi,

Het pst-bestand van de OE-pc zet je op een stick en importeer je in Outlook op de win7 laptop via menu: Bestand > Importeren en exporteren...
 
Hoi,

Het pst-bestand van de OE-pc zet je op een stick en importeer je in Outlook op de win7 laptop via menu: Bestand > Importeren en exporteren...

Dank!

Het is me duidelijk geworden.

Vanavond moet ik naar die mensen toe.

Vriendelijke groet,

Marco
 
Dank!

Het is me duidelijk geworden.

Vanavond moet ik naar die mensen toe.

Vriendelijke groet,

Marco

Het is gelukt! Probleem opgelost.

Inderdaad op de OE pc outlook installeren (duurde anderhalf uur (!)) het outlook.pst bestand meenemen op de laptop en daar importeren in outlook.

Weer wat geleerd, bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan