outlook express meerdere inboxen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Barry_127

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2003
hallo,

ik werk nu met 3 email adressen in outlook express en ik wil eigenlijk per email adres een aparte inbox, is dit mogelijk en zo ja kan iemand mij vertellen hoe?

berichtregels

In Outlook Express kun je met rechts klikken op inbox. Je kunt dan een nieuwe map aanmaken. Deze komt onder de inbox te hangen.

Ga daarna naar extra, berichtregels, e-mail. klik dan op nieuw en vink in het bovenste vak: als bericht van de account met een bepaalde naam afkomstig is. Klik in het veld met het nummer drie op het blauwe zinnetje: met een bepaalde naam en selecteer je account. Ga nu naar vak 2 en vink daar: verplaatsen naar een bepaalde map aan. Ga nu weer naar vak 3 en klik op het blauwe zinnetje: een bepaalde map. Selecteer hier de nieuwe map.

Geef bij vak 4 een eigen naam aan de regel (mag je zelf verzinnen).

Nu zal de mail van dit account in de nieuwe map komen. Test het maar eens met een testmailtje

SRS

je kunt op basis de mailaccount (denk dat je er daan ook 3 van hebt) een regel aanmaken waarin je zegrt dat mail opgehaald via een bepaalde account direect verplaatst moet worden naar een door jou aan te wijzen map. Dit werk prima bij mij.

bedankt!

nog een vraaagje: Hoe kan ik al mijn berichten als gelezen markeren (zijn er zo'n 800 nu :p dus niet een voor een)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan