Outlook express niet op te starten en te verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Martijn023

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 feb 2007
Ik kan mijn outlook express niet meer opstarten. Als ik probeer op te starten zie je eventjes het zandlopertje wat vervolgens verdwijnt. Ik heb reeds geprobeerd om via het configuratie scherm> Software> en vervolgens outlook proberen te verwijderen.

Computer doet dat ook. Echter de map Outlook express blijft staan in Program Files.
Ook vervolgens opnieuw opstarten heeft geen effect.

Als je via configuratie scherm > Software eea opnieuw installeerd heeft dat geen enkel effect.

Ook als je Outlook probeert te verwijderen, dus de hele map pakt, zegt Windows dat het programma niet te verwijderen is omdat het in gebruikt is...

Rara hoe kan dit?

Hoe kan ik outlook van die PC krijgen.

Ben ik overigens, nu ik dus een aantal keren verwijderd en geinstalleerd heb, mijn oude mail kwijt??

Outlook Express is de geintegreerde mailclient van Windows, Outlook is onderdeel van Microsoft Office en staat dus niet standaard op je computer.

Wil je Outlook Express verwijderen volg dan deze stappen:

Start > Instellingen > Configuratiescherm > Software > Windows Onderdelen toevoegen of verwijderen
Vervolgens haal je het vinkje weg bij Outlook Express.

Dit heb ik reeds geprobeerd. Zelfs als je deze procedure hebt uitgevoerd blijft de map van Outlook express bij program files staan en krijg je hem niet verwijderd.

Ik heb, de procedure die jij noemt, meerdere keren gedaan. Dus verwijderen en weer toevoegen. Oulook gaat echter niet meer werken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan