Outlook Express opent niet!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terrarabo

Inventaris
Lid geworden
5 okt 2001
Berichten
25.325
Hallo,

Het volgende hardnekkige probleem doet zich voor op de PC van mijn vader. Als hij OE wil openen dan gaat het in erste instantie goed echter daarna krijgt hij een zandlopertje en gebeurt er niks meer. Als ik op CTRL ALT DEL druk krijg ik de melding dat OE niet reageert. Als ik dan op taak beeindigen druk krijg ik de meldingen dat FolderSyncWindowClass en DirectDBNotfywndProc niet reageren. Ik begrijp er dus geen bal van. Het betreft hier de versie 5.0 op een W98SE PC.
Kan ik niet een nieuwe versie downloaden of zoiets of wat is er aan de hand??:(

Thanks,
Raymond
 
staat OE niet op de office cd, zoja, probeer hem anders es opnieuw te installeren van die cd
 
Ik heb ook wel eens probleem gehad dat outlook express niet meer verder ging (stopte na het popup scherm en sloot af). Dat heb ik toen opgelost door in het register de map HKEY_CURRENT_USER/Identities te verwijderen. Deze sleutels maakt Windows weer opnieuw aan. Maar het blijft hoe dan ook riskant, backup dan ook eerst je register. Ik weet namelijk niet meer wat precies de fuotmelding was die ik kreeg.
 
Geplaatst door hackerfrans
Ik heb ook wel eens probleem gehad dat outlook express niet meer verder ging (stopte na het popup scherm en sloot af). Dat heb ik toen opgelost door in het register de map HKEY_CURRENT_USER/Identities te verwijderen. Deze sleutels maakt Windows weer opnieuw aan. Maar het blijft hoe dan ook riskant, backup dan ook eerst je register. Ik weet namelijk niet meer wat precies de fuotmelding was die ik kreeg.



FANTASTISCH!!!!!! Dit was het juiste antwoord...........uitgevoerd en alles loopt weer als een tiet......:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan