Outlook Express probleem met Backup

Status
Niet open voor verdere reacties.

achterhof

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2003
Hallo,

Dit weekend heb ik alle bestanden over gezet naar een externe hardeschijf.
Ook de bestanden van Outlook Express. Nu heeft de omputer alle bestanden van Outlook Express omgezet naar DBX-bestanden, waardoor ik alle oude mail enz. niet meer kan openen en inzien. Wat te doen bij dit soort problemen. Zou graag alles weer terug willen zetten en mijn oude mail weer verwerken.

Alvast bedankt voor u reacties,

Anko

Hallo,

Dit weekend heb ik alle bestanden over gezet naar een externe hardeschijf.
Ook de bestanden van Outlook Express. Nu heeft de omputer alle bestanden van Outlook Express omgezet naar DBX-bestanden, waardoor ik alle oude mail enz. niet meer kan openen en inzien. Wat te doen bij dit soort problemen. Zou graag alles weer terug willen zetten en mijn oude mail weer verwerken.

Alvast bedankt voor u reacties,

Anko

Nu heeft de omputer alle bestanden van Outlook Express omgezet naar DBX-bestanden, waardoor ik alle oude mail enz. niet meer kan openen en inzien
Outlook Express werkt standaard met *.dbx bestanden,dus van "omzetten" is geen sprake :confused:

1.Vertel even hoe je de e-mail bestanden hebt overgebracht naar de externe-schijf.
2.Draai je Windows vanaf die externe-schijf,zoniet,waar staat de Windowsinstallatie dan.

Greetz

Outlook Express werkt standaard met *.dbx bestanden,dus van "omzetten" is geen sprake :confused:

1.Vertel even hoe je de e-mail bestanden hebt overgebracht naar de externe-schijf.
2.Draai je Windows vanaf die externe-schijf,zoniet,waar staat de Windowsinstallatie dan.

Greetz

Hallo,

Bedankt voor de snelle reactie.
Ik heb de bestanden op 2 manieren op de extern gezet.
Met het backup programma wat bij de harde schijf geleverd is en gewoon gecopieert. Ik wil geen bestanden verliezen.

Groeten

Met het backup programma wat bij de harde schijf geleverd is en gewoon gecopieert.
Weet je wel zeker dat je gekopiëerd hebt en niet verplaatst?

Als je gekopiëerd hebt,dan is er niets verandert,dus vraag ik mij af waar wil je de mail lezen.
Toch niet direct van de externe schijf?

Kijk wat Outlook Express via Extra > Opties > tabblad Onderhoud > knop Archiefmap,aangeeft waar de map nu staat.

Greetz

Laatst bewerkt:
Weet je wel zeker dat je gekopiëerd hebt en niet verplaatst?

Als je gekopiëerd hebt,dan is er niets verandert,dus vraag ik mij af waar wil je de mail lezen.
Toch niet direct van de externe schijf?

Kijk wat Outlook Express via Extra > Opties > tabblad Onderhoud > knop Archiefmap,aangeeft waar de map nu staat.

Greetz

Dit staat er vermeld: C:\Documents and Settings\Eigenaar\Local Settings\Application Data\Identities\{45BFAA7A-7F89-4936-B171-0C7912DA74A7}\Microsoft\Outlook Express
Kan ik dan dit wijzigen in het bestand dat op de extern staat, zonder dat ik alle nieuwe mail kwijt ben?

Zo te zien staat de instelling nog gewoon op de oude olaats.

Maak voor de zekerheid een kopie van deze Outlook Express map
C:\Documents and Settings\Eigenaar\Local Settings\Application Data\Identities\{45BFAA7A-7F89-4936-B171-0C7912DA74A7}\Microsoft\Outlook Express

Importeer daarna de Outlook Express map op de externe schijf.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan