outlook express snel(koppeling) werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mary11

Gebruiker
Lid geworden
20 mei 2006
Hoi,

Ik kom sinds een uur geleden mijn emailprogramma ineens niet meer in. Daarvoor ging het prima en toen ik even mijn hotmail adres checkte hoorde ik een berichtje binnen komen. Maar ik krijg heel outlook express ineens niet meer open

Weet iemand een oplossing

Bedankt alvast

Mary11

Alleen via de snelkoppeling niet of ook niet als via start en programma's gaat?
Opent hij helemaal niet of duurt het heel lang? Krijg je een foutmelding? XP?

snel(koppeling ) outlook express opent niet meer

Hoi , nee ik krijg geen foutmelding en hij opent ook niet vanuit het menu start en ook niet heel traag, het zandlopertje verdwijnt onmiddelijk na verschijnen alweer. Ja ik werk met XP

Laatst bewerkt:
Hoi,
Heb je al eens een systeemherstel gedaan?
Ik heb als dat niet helpt nog wel een script liggen die problemen met OE kan verhelpen.

Dubbelklik eens op C:\Program Files\Outlook Express\msimn.exe

snel(koppeling) openen outlook express werkt niet meer

Het probleem is opgelost! en ik kan er weer in :thumb: Thnx allemaal, Ik heb bij het instellen van mijn nieuwe viruscanner waarschijnlijk één viinkje verkeerd gezet, waardoor hij het programma blokkeerde. Maar hij doet het gelukkig weer en ik kan mijn post weer ophalen. Nadat ik de scanner gedeinstalleerd en opnieuw heb geeinstaleerd, werkt alles weer prima. Het vreemde was, dat het programma al een tijdje werkte met de scanner en ik vijf minuten daarvoor nog met outlook had gewerkt. Toen ik het daarna wilde heropenen was het over.

maar nogmaals thnx voor jullie support

Mary

outlookexpress na klik buroblad pc zwart

Hoi na m,n pc aan gezet te hebben en ik naar outlook express wil ,slaat mijn pc uit!!en kan ik opnieuw opstarten,kortom ik kan niet meer naar outlook,,doch als ie wel wil zie ik geen mail en lege pagina!!! ik mail nu via webmail provider maar da,s geen werk! voorst zegt pc soms geheugen is vol??of niet juist geinstaleerd enz...bij software staat ie er gewoon in maar ik ben een leek wat nu???

bandolero zei:
Hoi na m,n pc aan gezet te hebben en ik naar outlook express wil ,slaat mijn pc uit!!en kan ik opnieuw opstarten,kortom ik kan niet meer naar outlook,,doch als ie wel wil zie ik geen mail en lege pagina!!! ik mail nu via webmail provider maar da,s geen werk! voorst zegt pc soms geheugen is vol??of niet juist geinstaleerd enz...bij software staat ie er gewoon in maar ik ben een leek wat nu???

Het is de bedoeling dat je voor je eigen probleem een nieuwe vraag opent, je bent nu bezig in een vraag van een ander, dat is wekt verwarring.
Daarom gaat deze op slot.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan