Outlook Express start moeizaam .

Status
Niet open voor verdere reacties.

theodore

Gebruiker
Lid geworden
4 apr 2001
Sinds gisteren start mijn Outlook Express 6.0 moeizaam op en sluit ook niet dadelijk .
Ik werk met Windows XP en heb ook al een systeemherstel gedaan maar het probleem blijft .

Hoi,

Ik heb daar wel een fix voor die in 99% van de gevallen werkt.

Stuur even een mailtje naar rmjbos@gmail.com dan mail ik het even naar je toe.

Theodore,

Je schrijft 'terug hetzelde probleem'
Maar wat heb je tot nu toe dan precies gedaan?
Ik ga namelijk niet nog een keer uitleggen wat je zou kunnen doen, als je dat mogelijk al gedaan hebt.

outlook en outlook express

Hallo beste mensen,
we hebben hier een vraag die geen betrekking heeft op Outlook (Office) maar op Outlook Express (XP). Misschien kan deze vraag beter naar Windows XP? Mensen die daar op zoek zijn naar het antwoord op deze vraag, kijken niet bij Office.

fijne zondag

Ik had van Raymond Bos in een vorige reactie een fix mogen ontvangen en die had het probleem opgelost .Maar die zelfde fix doet het nu niet meer .

niet werkende fix

Hoi, ik heb een mail gestuurd naar Bos omdat ik ook geïnteresseerd ben in die fix, maar die werkt niet meer? Dat is pas echt jammer want het leek een mooie oplossing.

Grrrr .....:mad:

Malicka en met name Theodore:
Hoe kan je nu verwachten van andere 'helpmij-ers' om verder geholpen te worden wanneer de inhoud van een 'fix' die iemand je toe laat sturen niet bekend is .....
Leg dan eerst uit wat die fix poogde op te lossen, zodat anderen niet opnieuw precies dezelfde suggesties gaan doen!

Nu een beetje duidelijk?

reactie op Valijn

Hallo Valijn,
ik heb Bos een mail gestuurd omdat ik veel met mensen te maken heb die met Outlook Express werken. Daarom leek het me handig om iets te hebben waarmee je een traag werkende OE kunt repareren. Natuurlijk moet je dan wel weten dat je niet hebt te maken met spyware of een virus, maar dat terzijde. Je grr.... komt een beetje vreemd over, die snap ik niet zo erg en ik ben niet eens blonT. :o

Wat ik wèl bedenk is dat, als iets in eerste instantie werkt en daarna niet meer, de oorzaak blijkbaar niet is opgelost en dan moet je verder zoeken. Ondertussen blijf ik maar lekker bij Outlook;-)

Bedankt!

Dat is lief! Ik neem aan dat ik je oplossing mag doorgeven aan anderen. Misschien een idee om je oplossing ook onder Windows XP te plaatsen?

... enne, het 'probleem' is dat microsof zélf niet goed weet 'waar-wat-hoort'

Als je naar hun tips&trucs-pagina gaat, staan zowel die voor Outlook áls OE onder 'Office' en de laatste niet onder Windhoos (zie bijlage)

Bijlagen

• TandT_Ms.JPG
    TandT_Ms.JPG
    60,2 KB · Weergaven: 47
Ha V,
hahaha dat is lekker duidelijk zeg. Het lijkt mij toch niet zo moeilijk, maar misschien dat het wordt gedaan omdat er zoveel mensen zijn die het verschil niet kennen en begrijpen tussen Outlook (Mooi! Office) en Outlook Express (slap aftreksel van eerder genoemd programma en onderdeel van Windows ((XP))). Ach ja. Ondertussen is het wel duidelijk dat je net zo'n fanatiekeling bent als ik, alleen wat meer op de hoogte van teenentander;-)

De inhoud van die fix bestond er in dat er iets werd gekopieerd naar het register .
Het probleem van het langdurig opstarten en het lang duren van het afsluiten van OE 6.0 was daarmee opgelost .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan