outlook express start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

annekevd

Gebruiker
Lid geworden
29 jul 2002
Berichten
23
mijn vader heeft windows 2000. Zijn OE start niet op, blijft op beginscherm staan of er komt een mededeling dat er al een andere versie draait ( Wat niet zo is).
Zijn er andere oplossingen denkbaar, behalve opnieuw installeren? Want daar ben ik weer niet zo handig in.
 
Is dit zomaar spontaan gekomen of zijn daar ook nog wat handelingen aan vooraf gegaan (opnieuw installeren of iets dergelijks)?
 
kennelijk spontaan, want mijn vader installeert niet zelf. Hij start alleen zijn pc op en zijn outlook. Heb enkele dagen geleden nog de virussscanner geupdate en zag een virus in quarantaine, dus dat lijkt mij nie t het
probleem
 
Om welke virus gaat het en welke windows versie.,
 
ik weet nie t meer om welk virus het ging; er zit zeker een week tussen het scannen en het OE probleem. Bovendien was het in quarantaine gezet. Hij heeft windows 2000.
 
Dan zou ik voor alle zekerheid nog eens scannen met housecall. en heb je ook al gecontroleerd op spyware.

http://housecall.antivirus.com/hous...start_frame.asp


En als dit goed gegaan is zou ik systeem herstel uit zetten en systeem afsluiten en daarna het systeem opstarten en systeem herstel weer inschakelen.



Meld misbruik in dit bericht
 
Laatst bewerkt:
dan zal ik toch eerst even bij hem langs moeten gaan om dat uit te voeren want dat kan hij niet zelf doen. Dus als ik het goed begrijp danis het toch een virus wat het probleem is, ondanks dat hij er een scanner op heeft zitten ( ik dacht Norton of Symantec)
 
Virussen en spyware kunnen op je systeem ramzalig zijn. somige virussen kunnen bijna je hele systeem uitschaken, heb ik zelf bij de hand gehad.
ik ga nu slapen en mijn virussan staat al te draaien.
 
Geplaatst door humpe

En als dit goed gegaan is zou ik systeem herstel uit zetten en systeem afsluiten en daarna het systeem opstarten en systeem herstel weer inschakelen.

In windows2000 kun je lang zoeken naar systeemherstel. Win2000 heeft dat nl niet ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan