Outlook express stuurt niet door

Status
Niet open voor verdere reacties.

Brem3

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2007
Berichten
7
Outlook Express sluit geheel af wanneer ik een bericht wil doorsturen.
Wat is er aan de hand? Wie kan mij helpen?
 
Gebeurd dat pas als je daadwerkelijk het mailtjhe verstuurd, of al als je op "Doorsturen" klikt?

Krijg je een (fout)melding?
 
Wanneer ik op doorsturen klik dan verschijnt het venster dat ik een geadresseerde moet vermelden. Mijn adresbook staat dan leeg en vervolgens sluit geheel Outlook Express af.
Een enkele keer staat mijn adresboek niet leeg en kan ik een adres aanklikken en een mededeling tikken voor de geadresseerde. Na 'verzenden' sluit OE onmiddellijk af zonder iets te verzenden. Maakt di iets duidelijker?
 
Grote kans dat je .dbx-bestanden van Outlook Express beschadigd zijn. Om dit uit te testen kan je het volgende doen :

Sluit Outlook Express af.
Maak een nieuwe map met de naam Outlook Express op je bureaublad.

Selecteer ALLE dbx-bestanden in de map C:\Documents and Settings\Gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\ Identities\... lang cijfer\Microsoft\Outlook Express en plak ze in de nieuwe map op je bureaublad. Verwijder ALLE DBX-bestanden in de oude Outlook Express map.

Start OE opnieuw op. Je zal enkel enkele lege standaardmappen vinden. Als je nu terug kan ontvangen en verzenden (stuur een mail aan jezelf, wacht even en je mail moet terug binnen komen) kan je de eigen mappen terug importeren.
 
Het verhaal van Kape is de moeite waard.
Maar waarom als test?
Kan ook defenitief.

In de bijlage staat een document, met een uitleg hoe je een backup maakt van je mails en adresboek.
Doe dat.
Verwijder daarna de orriginele bestanden.
Start Outlook Express weer op, en importeer je mails en adresboek zoals omschreven in het zelfde document.

Succes :)
 
Hartelijk dan voor jullie antwoorden.
Ik zal ze bewaren, want sinds vanmorgen stuurt OE weer berichten door.
Bij deze is mijn vraag beantwoord.:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan