Outlook Express verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

patsneok

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2002
Hallo,

Graag zou ik Outlook Express willen verwijderen/uninstalleren omdat ik MS Office wil gaan installeren en daarbij Outlook ga installeren.
Hoe verwijder ik Outlook Express? MS Office moet ik nog installeren.

Geplaatst door Will-Well
Je kunt ze beide naast elkaar gebruiken.
Will-Well hartelijk dank voor je antwoord. Eigenlijk wil ik ze niet naast elkaar gebruiken. Ik wil gewoon Outlook gebruiken en Outlook Express verwijderen, omdat ik Outlook Express toch niet ga gebruiken.

Ga naar start>configuratiescherm>software>windows onderdelen toevoegen en verwijderen.
Hiertussen staat Outlook Express
Haal het vinkje weg en klik op volgende.

Greetz Patrick

Thankx! Als ik het goed lees, verwijder je hiermee alleen de snelkoppeling naar Outlook Express.

In C:\Program Files\ staat bij mij nog steeds een mapje Outlook Express. Kan ik deze verwijderen, zonder dat het problemen geeft?

Volgens mij kun je OE niet verwijderen. Het is een onderdeel van Internet Explorer en volledig geïntegreerd in windows. Je bent trouwens niet de enige die dat wil, kijk hier

gtz

nope, can't do

Nee, het gaat niet. Outlook Express maakt deel uit van de besturingssoftware van XP. Helemaal verwijderen kan nooit (als je geen rare meldingen wil krijgen tijdens het opstarten.)

Marc.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan