outlook express vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.

halsangel

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2005
Berichten
754
he ik wil graag outlook expres gebruiken om mijn e-mail te ontvangen, maar weet iemand waar ik een gratis e-mail account kan aanmaken waarmee je die e-mailtjes via outlook express kan verzenden ontvangen.

alvas bedankt:thumb: :thumb: :thumb: :thumb:
 
Je kunt bijna overal terecht om een gratis e-mail account te kunnen verkrijgen. Zoals deze van Lycos bijvoorbeeld, maar ook van Hotmail en Gmail om maar wat voorbeelden te noemen.

Dennis.
 
oke en hoe laat je die hotmail en gmail adressen dan in outlook express. dat je ze dan met outlook express kan ontvangen:)
 
Dat gaat via Extra/Accounts/Toevoegen/Email

En verder:

1) Lees op het scherm voor het invullen v.e. naam. Klik hierna op Volgende.
2) Vul het e-mail adres in. Klik hierna op Volgende.
3) Als je een Hotmail account hebt, dan kun je gewoon verder gaan door op Volgende te klikken, maar anders moet je de server gaan wijzigen naar POP3. Hierdoor kunnen in de de 2 invoervakjes gegevens(respectievelijk van POP3 en SMTP) worden ingevuld. Deze gegevens moet je opzoeken bij de site waar je je gratis e-mail account verkregen hebt.
4) Voer hier de gegevens in voor het aanmelden bij die site waar je een e-mail account hebt.
5) Klik op Voltooien.

Dennis.

PS. Zo een beetje uit mijn hoofd, want ik gebruik zelf geen OE meer.
 
en als je Gmail neemt , moet je ff op hun site kijken hoe je het in OE binnen moet laten komen


en ter info de gratis versie van Hotmail is niet meer in OE te krijgen
 
oke bedankt, maar nu zit ik met het volgend probleem:

als ik dan dat allemaal gedaan heb kom er te staan: wilt u de mappen downloaden van de e-mail server die u hebt toegevoegd. dan druk ik ja en dan geeft hij de melding:

kan geen verbinding maken met hotmail als bla@hotmail.com

Toegang tot gratis e-mailaccounts in hotmail via Outlook Express word niet langer toegestaan.

en dan kan ik ook niks ontvangen en verzenden.

enig idee wat dit is
 
zie mijn reactie boven, wil niet meer:(
 
Ik heb zojuist een nieuw Hotmail account aangemaakt met de bedoeling om te gaan testen om mijn Hotmail mails via OE binnen te halen.
Na het instellen van dat alles(zoals ik hierboven beschreef) werd met de Hotmail server een verbinding gemaakt om de mappen van Hotmail in OE te integreren. Helaas verschijnt er op een gegeven moment deze melding:

Toegang tot gratis e-mailaccounts in Hotmail via Outlook Express wordt niet langer toegestaan

Ik zal als ik tijd heb verder kijken met Microsoft Outlook 2003.

Dennis.
 
Geplaatst door P@sbeer
en als je Gmail neemt , moet je ff op hun site kijken hoe je het in OE binnen moet laten komen


en ter info de gratis versie van Hotmail is niet meer in OE te krijgen
Ja, dat heb ik net ontdekt.

Dennis.
 
Geplaatst door DENNIS90
Ik heb zojuist een nieuw Hotmail account aangemaakt met de bedoeling om te gaan testen om mijn Hotmail mails via OE binnen te halen.
Na het instellen van dat alles(zoals ik hierboven beschreef) werd met de Hotmail server een verbinding gemaakt om de mappen van Hotmail in OE te integreren. Helaas verschijnt er op een gegeven moment deze melding:

Toegang tot gratis e-mailaccounts in Hotmail via Outlook Express wordt niet langer toegestaan
Krijg je die melding ook in combinatie met Freepops?
Met dat programma moet het geen probleem zijn namelijk.
 
Idem ditto met Microsoft Office Outlook 2003. Ik heb verder de instellingen wel goed staan, dat is het probleem ook niet denk ik. Alleen MS Office Outlook 2003 geeft geen melding dat je gebruik maakt van een gratis Hotmail e-mailaccount.

Zit op een doodspoor nu.

Dennis.
 
Geplaatst door Admin_Frisian

Krijg je die melding ook in combinatie met Freepops?
Met dat programma moet het geen probleem zijn namelijk.
@Admin_Frisian, doelde je dit op mij of @halsangel?

@halsangel, misschien kun je het advies van ]@Admin_Frisian even opvolgen.

Dennis.

PS. Ik gebruik namelijk rechtstreeks mijn eigen(webmail) e-mail adres, zonder tussenkomst v.e. ander programma.
 
@Dennis
Ik doelde op jou reactie, dacht dat je al met freepops bezig was geweest.

Hier staat nog wat extra info met betrekking tot freepops al heb ik wel mijn twijfels over de werking van het programma.

Wat halsangel betreft kan die beter een gmail nemen denk ik, da's een stuk minder instellingen doen.
 
Geplaatst door Admin_Frisian
@Dennis
Ik doelde op jou reactie,
O ja, natuurlijk.:(
Geplaatst door Admin_Frisian

dacht dat je al met freepops bezig was geweest.
Nee, weet niet eens wat dat is. Anyway thanks for your information.
Geplaatst door Admin_Frisian

Hier staat nog wat extra info met betrekking tot freepops
Zal straks wel gaan lezen.
Geplaatst door Admin_Frisian
al heb ik wel mijn twijfels over de werking van het programma.
Moet het zelf nog gaan ondervinden.
Geplaatst door Admin_Frisian

Wat halsangel betreft kan die beter een gmail nemen denk ik, da's een stuk minder instellingen doen.
@halsangel, misschien is dit wel wat voor jou?

Dennis.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan