Outlook express waarschuwing

Status
Niet open voor verdere reacties.

matthiasclaeys

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 sep 2006
Hallo,

Ik heb outlook express en sinds kort, zonder enige aanleiding, wanneer een mail verzonden wordt geeft hij een foutmelding :"er zijn fouten opgetreden bij het verwerken van de taakverzoeken. Raadplaag de onderstaande lijst met fouten voor meer details". Er staat helemaal niets bij fouten, en bij taken staat er enkel onder status: 'waarschuwing'. in het begin was het enkel bij grote emails maar nu is het bij allemaal. De emails die ik stuur schijnen wel altijd aan te komen. Maar door deze foutmelding blijven alle emails die ik wil versturen in het postvak uit staan waardoor outlook express ze steeds opnieuw blijft verzenden tot ik ze zelf uit postvak uit verwijder. Het probleem is nu ook dat ik geen mails meer krijg in mijn verzonden items waardoor ik niet meer kan zien wat ik naar wie verzonden heb. hopelijk kan iemand mij helpen want het begint stillaan op mijn zenuwen te werken eigenlijk :confused: .

Bedankt voor een eventuele respons,

Matty

Hallo,
Heb het probleem gevonden, het wordt veroorzaakt door de file verzonden items, die is te groot.
Als je de file verzonden items.dbx verwijdert is het probleem opgelost, er wordt automatisch weer een nieuwe file aangemaakt.
Je bent dan wel al je mailtjes kwijt, die je in het verleden verzonden hebt, dus misschien is het handig om de file een andere naam te geven.

groetjes,
Bennie

Thanks

je bent geweldig, ik had het zelfde probleem en wilde bijna alles opnieuw installeren, maar dankzij deze tip, werkt het weer!

TOP en bedankt.

Bop

bopmplz@hotmail.com

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan