Outlook Express => Zone Alarm

Status
Niet open voor verdere reacties.

MisterDennis

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2002
Ik stuur altijd mailtjes na meer dan 40 personen, en dan krijg ik altijd zo`n pop-up van Zone Alarm of ik wil goed keuren dat die naar meer dan 40 mensen gaat.
Elke keer weer kies ik voor ja, en onthouden..
Maar toch blijft die vraag terug komen.
Hoe kan ik dat veranderen, dat ik het niet telkens meer hoef in te vullen?

Alvast hartelijk bedankt

Waarschijnlijk zal dat niet gaan, op het moment dat Zonealarm dat altijd toestaat is de controle op een echt virus helemaal weg.
Misschien is er nog wel ergens in te stellen dat zonealarm hier helemaal niet moet kijken, maar daar kan ik je niet mee helpen.

Zone-alarm scant niet echt op virussen maar houdt wel in de gaten of er ineens een mail wordt verstuurd naar meerdere mensen tegelijk.

Ik heb het zelf in kunnen stellen ja, dat hij uitgaande mail gewoon door laat.

Bedankt voor jullie hulp

Geplaatst door de jean
en het nut is ???
Dat als je een virus hebt die spontaan 100 mailtjes verstuurd dat dat wordt tegengehouden en je die virus-mailtjes niet verstuurd en dat je zelf weet dat er iets op je PC aan de hand is wat niet helemaal pluis is.

@MisterDennis: Ben blij dat het voor jou opgelost is.

Geplaatst door Bassie

Dat als je een virus hebt die spontaan 100 mailtjes verstuurd dat dat wordt tegengehouden en je die virus-mailtjes niet verstuurd en dat je zelf weet dat er iets op je PC aan de hand is wat niet helemaal pluis is.

@MisterDennis: Ben blij dat het voor jou opgelost is.
de meeste mail clients verwittigen als er een "silent" message wordt verzonden ...

Niet als virussen gebruik maken van hun eigen SMTP-engine.:D

Groetjes,
Bennie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan