outlook express

• Onderwerp starter Onderwerp starter rama
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

rama

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 jan 2001
Hallo misschien en stomme vraag ! Ik heb een berichtje gehad met tekst en een gif plaatje. Hoe kan ik nu de tekst van de afzender verwijderen, en dat de rest normaal blijft werken? Bijv. de bewegende animatie Gr.rama

doorzenden naar jezelf en de text verwijderen alleen bijlage laten staan ...of bijlage opslaan in map...of op animatie rechtermuis en copy en paste waar jij het wil hebben

Laatst bewerkt:
Bedankt voor je snelle antwoord,tot zover is het me gelukt. Maar hoe kan ik de animatie nu verplaatsen zo als ik wil, en dit met de tekst dito Rama

is het een bewegende animatie in de mail zelf of is het een bijlage . als het in de mail zelf zit is het waarschijnlijk met incredimail verstuurd .daar zit extra opties in om achtergronden en animaties te plaatsen met bewegende text en plaatjes .als het een bijlage is gewoon opslaan en plaatsen waar jij het hebbe wil .mail/html/enz

Dat begrijp ik ik heb het bewegende plaatje opgeslagen zoals je schreef. Maar nu wil ik het zelf gaan gebruiken in outlookexpress, mijn vraag is hoe krijg ik het plaatje op de plaats die ik wil ? En de tekst idem. bijv. plaatje in het midden tekst links bovenin en links onderin.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan