outlook express

Status
Niet open voor verdere reacties.

MisterPPP

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2003
na het verzenden en ontvangen blijft het venster in beeld staan en verdwijnt alleen als ik op de sluitknop druk. hoe kan ik dit veranderen?

Hoi,

Met Spybot search and destroy kun je scannen op spyware. Ik vind het een must voor je pc ;)

groeten Daan

Probeer dit eens:Outlook Expres>Beeld>indeling>Voorbeeld venster weergeven aan/uitvinken.

Laatst bewerkt:
Wat bedoel je eigenlijk? Als ik post ontvang, dubbelklik ik hier op en krijg vervolgens een apart venster wat ik moet maximaliseren.

Geplaatst door l.slaats.
Wat bedoel je eigenlijk? Als ik post ontvang, dubbelklik ik hier op en krijg vervolgens een apart venster wat ik moet maximaliseren.

Volgens mij bedoelt ie het scherpje wat je te zien krijgt als je op verzenden.ontvangen klikt.

Mischien helpt een herinstalatie van outlook je wel verder MisterPPP.

Je kan ook eerst eens proberen om het probleem op te lossen. Om nauw gelijk te deinstalleren/installeren is wel erg makkelijk om deze weg te kiezen. Je kunt onder Outlook Expres is kijken bij de instellingen MisterPPP.

het "probleem"was er van het een op het andere moment, heb nix aan de instellingen veranderd...vaag

Hoi MisterPPP.
als je er niet meer uit komt en je hebt je instellingen gecontroleerd, dan zou ik maar het advies van Forza Utreg uitproberen. Succes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan