outlook express

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mammoth

Verenigingslid
Lid geworden
2 aug 2002
Beste helpmijers,
Ik heb het volgende probleem. Ik heb een foto (jpg) met daarin een lichtkrant als afzender in mijn standaard e-mail. Wanneer ik nu een e-mail verzend krijgen de ontvangers alleen een vierkantje met een kruisje. Ook sommige plaatjes (jpg) komen zo over. Ik heb in internet security reclame onderdrukken uit gezet, maar dat maakt ook niets uit. Ook op sommige pagina's op het internet krijg ik alleen maar vierkantjes met een kruisje. De e-mail werkte eerst altijd prima. Wie weet wat er aan de hand is?
Alvast bedankt.

He toevallig zelfde woonplaats :D

Maar ff over die foto heb je die geupload naar een internet adres en zo ja : dan staat ie er meesta een bepaalde tijd op en nu misschien niet meer , kijk even in de eigenschappen van je foto en plak de link in je internet balk kijken of ie voor jou nog wel bereikbaar is .

Was de buurman van tegenover :DHeb ik nog wel zelf attent gemaakt op deze site maar wist zijn inlognaam niet :D

Maar het gaat om een *.eml file die niet meer door andere te zien was , denk dat de site waar hij zijn brief papier aangemaakt heeft offline is , ik weet niet welke site het is , maar kan ook wezen dat zo`n site naar verloop van tijd de file`s verwijderd net als bij andere uploadsite`s
eek.gif

p.s. Als dat het geval is dan mag ik hem de status opgelost geven , als iemand andere surggestie`s heeft hoor ik het graag ?

Ben even over en weer bezig geweest met de buurman maar nu blijkt dat er wel daadwerklijk een probleem in zijn outlook zit .
Hij maakt een briefpapier aan en die is ook te zien in zijn bericht , maar nadat ie zijn bericht verstuurt heeft ziet zijn ontvanger zijn brief papier niet of gedeeltelijk ?
Wie kan hier meer over vertellen , zonder gelijk voor te stellen om outlook te verwijderen .
Dat hebben we trouwens bij windows onderdelen al gedaan :verwijderd en na de hand toegevoegt zonder resultaat ?

Is het Outlook of Outlook Express? Als de ontvanger zijn\haar e-mail niet leest in HTML-formaat, ziet die ook niks.

Groetjes,
Bennie

Bennie we zijn bezich gebleven de buurman had pas een backup terug gezet en dat is niet helemaal goed gegaan nu weer een terug gezet en het is weer OK .

Thnx voor de aandacht
thumb-up.gif

Outlook

Hallo Bennie, bedankt voor je reactie. Maar toevallig was het mijn buurman die reageerde, dus hebben wij het ff telefonisch gedaan. Ja, van het een op het andere moment kon ik geen briefpapier meer versturen, er kwamen alleen maar hokjes over, wij hebben van alles geprobeert maar helaas. Heb van armoede een backup terug gezet met drive image en alles loopt weer als een trein.
Wat er dus aan de hand is geweest weet ik niet, want het werkte eerst wel goed. Maar ik geef het nu maar de status opgelost.
Groetjes Joop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan