Outlook Express

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dotter

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2003
Nogmaals een vraag over OE 6.0
Kan ik Configuratiescherm - software verwijderen Outlook Express gewoon weggooien en dan van de site van Microsoft een ieuwe downloaden. Hoef ik die niet over een vorige versie te zetten, omdat er staat update Outlook Express 6.0?

Waarom zou je hem weggooien, je kunt de allernieuwste versie er gewoon overheen installeren.

Ik weet niet of dit werkt, Outlook Express is beschadigd (zie mijn eerdere vraag gisteren)

Werk je met XP, dan kun je gewoon systeem herstellen kiezen.

Of als tweede de XP cd in de computer en dan voor de functie herstellen kiezen.

Sorry, had ik even moeten melden: geen XP maar ME (daar zit ook systeem herstel in, maar dat staat standaard bij mij uit: neemt (te)veel ruimte in beslag en werkt niet altijd lekker is mijn ervaring)
Systeemherstel is dus geen optie.

O.E. NIET weggooien! Als herstel niet werkt dan kun je het eerst herstellen door WinMe er overheen te gooien. Update er overheen daarna. Dat kan.

Ik kreeg hier op het forum de tip om te kijken of de mailbestanden .(dbx) niet op alleen lezen stonden. Dit moest nl. archief zijn. En inderdaad nadat ik in de eigenschappen van de .dbx bestanden alleen lezen had afgevinkt en archief had aangevinkt, werkte OE weer.
Klasse!

Ik denk dat je de volgende keer alles beter in 1 thread kan houden.

Is voor ons dan ook weer duidelijker.

Greetz Patrick

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan