outlook express

Status
Niet open voor verdere reacties.

snuffy

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2001
Berichten
509
Hoe verwijder ik in eenmaal alle geblokkeerde emailadressen?
 
In OE/Extra/Berichtregels/Geblokkeerde afzenders en aldaar uitvinken/Verwijderen.
 
Bovenin:

Extra / Berichtregels / Afzenders blokkeren
Tab Geblokeerde afzenders, dan verwijderen kiezen.
 
uitvinken gaat niet en er kan slechts een per keer verwijderd worden
Krijg ook geen volledig overzicht van alle geblokkeerde adressen daar de schuifbalk rechts niet verder gaat

De bedoeling is om een bepaald adres te deleten of anders alle adressen in EEMAAL te deblokkeren
 
Geplaatst door snuffy
uitvinken gaat niet en er kan slechts een per keer verwijderd worden
Krijg ook geen volledig overzicht van alle geblokkeerde adressen daar de schuifbalk rechts niet verder gaat

De bedoeling is om een bepaald adres te deleten of anders alle adressen in EEMAAL te deblokkeren
Heb ik ook al eens meegemaakt en is inderdaad behoorlijk irritant !!! Per ongeluk iemand van mijn kennissen geblokkerd en eer ik die weer gevonden had in mijn honderden geblokkeerde adressen........pffff
 
ín één keer alle geblokkeerde afzenders verwijderen

Heb ik ook al eens meegemaakt en is inderdaad behoorlijk irritant !!! Per ongeluk iemand van mijn kennissen geblokkerd en eer ik die weer gevonden had in mijn honderden geblokkeerde adressen........pffff
 
in één keer alle geblokkeerde afzenders verwijderen

ook ik zou graag alles in één keer willen verwijderen. (gegroeid in het verleden door veel spam)

we schijnen er geen radicale oplossing voor te kunnen krijgen
 
Welkom,

Het is niet de bedoeling op helpmij dat je een topic uit 2003 omhoog haalt om zelf een vraag te stellen.

Open zelf een vraag in de juiste sectie en vermeld daar het probleem cq. vraag

Dit topic gaat op slot
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan