Outlook Express

Status
Niet open voor verdere reacties.

JohnMGD

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2004
Heb Windows XP Professional met SP 2 op mij computer geinstalleerd al gedurende een paar jaar.
Gisteren vroeg het systeem om mijn e-mails te comprimeren wat al eerder gebeurde en zonder problemen werd uitgevoerd, echter vanmorgen waren al de e-mails in de INBOX verdwenen, deze heb ik in de Trashcan terug gevonden, echter met een met een .DBX extensie 35 Mb groot, heb met Wordpad kunnen ontdekken dat het de e-mails uit de INBOX zijn, hoe krijg ik echter deze mails weer teruggezet in mijn INBOX er zijn belangrijke mails bij. Normaal maak ik elke Maandagmorgen een backup van mijn e-mails, vanmorgen was ik dus te laat.
Gaarne hierover informatie cq een oplossing.

Groeten
JohnMGD.

Je berichten terug importeren.
Ga naar bestand en klik op importeren kies je versie van je outlook express dan hoofdidentiteit kiezen daarna de map kiezen waar de berichten instaan (via bladeren kiezen waar de map gelokaliseerd is)en dan verder gaan.Ik weet nu niet zeker of hij die berichten erbij plaats of overschrijft zodat degene die er al stonden zouden kunnen verwijdert zijn.

Heb geprobeerd de .DBX files terug te zetten dit lukt echter niet, er staat wel een insrtuctie hoe de e-mails te compacteren echter niet hoe ze weer terug te zetten.
Krijg een bericht dat deze files in gebruik zijn door Outlook Express.
Gaarne verdere informatie cq oplossingen

Heb een nieuwe folder aangemaakt waar de .DBX files van Outlook Express worden opgeslagen en de files daarin gekopieerd, computer opnieuw opgestart en zie daar de e-mail zijn weer terug in Outlook Express.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan