outlook express

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ronnie1967

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2003
hoi daar allemaal,
ik heb een draadloos netwerk thuis en alles functioneert perfect, het enige wat ik niet voor elkaar krijg is dat ik mijn email van de pc kan lezen op de laptop, ik kan ze wel ophalen met beide maar niet onderling bekijken, ik stuur ze nu naar mezelf door maar dat moet makkelijker kunnen concreet is de vraag dus kan ik postvak in delen en hoe doe ik dat.

Groetjes,

Ron

Weet niet echt of ik je vraag begrijp maar vooruit: In OE/Extra en klik op Accounts en selecteer de account alwaar de post mee wordt opgehaald, klik dan op Eigenschappen en vervolgens op het tabblad Geavanceerd, vink aan bij Bezorging, "Een kopie van berichten op de server achterlaten." Zo kan de andere gebruiker/pc ook de post ophalen. Wel zorgen dat de pc's hetzelfde zijn ingesteld.

Als het zo staat ingesteld kan je toch gewoon de email (ongeacht welke pc) ophalen en lezen?

Ik kan ze met beide pc's ophalen maar ik wil ze graag onderling op de pc's kunnen uitwisselen . anders gezegd de berichten die ik op mijn pc heb staan wil ik graag op mijn laptop kunnen leze en visa versa.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan