outlook express

Status
Niet open voor verdere reacties.

corry-z

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2005
ik heb een probleem met mijn outlook.Ik kan van uit outlook geen link maken naar het internet!!
dat kon voorheen wel.Wat is er mis gegaan, hoe los ik het weer op?????????

alvast bedankt corry-z
het is gebeurd sinds ik hitman pro geinstallerd heb.
de standaardbrowser staat aangevinkt

Laatst bewerkt:
Is dat zo plotseling gekomen, vandaag,gisteren vorige week vertel eens.

Welkom op Helpmij,

Bedoel je dat je internetlinks inOE niet meer werken? Kijk dan of InternetExplorer als standaardbrowser staat aangevinkt in IE>Extra>Internet-opties>tabblad Programma's.

Onderaan moet dus een vinkje staan bij "Controleren of IE . . . "

Ik denk dat wordt bedoelt tijdens het maken van e-mail het niet mogelijk is een link te maken..

Ik weet het zo niet uit mijn hoofd of het daaraan ligt, maar het kan zijn dat je de "Rich Text format" (of iets dergelijks) hebt uitgeschakeld. Dit is wel ff makkelijk te controleren, gaan naar "Nieuw Bericht" en kijk of je boven je typ vak de "Word-knoppen" dikgedrukt, cursief en onderstreept ziet staan. Zie je die dan heb je Rich Text aan.

Geplaatst door corry-z

het is gebeurd sinds ik hitman pro geinstallerd heb.
de standaardbrowser staat aangevinkt

Corry, als je antwoord geeft, doe dat dan via de knop "Reageer op bericht" en niet via "Aanpassen". Dan vergroot je meteen de kans dat iemand met een goede oplossing voor je komt
:D

Probeer ook eens precies te omschrijven wát er nou verkeerd gaat met OE/IE, want dat is ons blijkbaar niet helemaal duidelijk

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan