outlook express

Status
Niet open voor verdere reacties.

jvbaal

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2000
Berichten
568
Als ik bij outlook express via Extra - Accounts - Pop mijn instellingen van de server instel en deze bevestig dan start hij de eerst volgende keer weer op met instellingen die ik niet de laatste keer ingegeven heb.
Zo neemt hij dan het e-mail adres als account naam en dat wil ik niet. Ook het gegevenen achter inkomende e-mail verandert hij.
Wat kan ik hier aan doen? Weet iemand raad?

groetjes
Juul
 
Vergeet niet dat instellingen m.b.t. de naam, afzender en antwoord-naar adressen niet in het Servers tabblad staan, maar in het tabblad Algemeen.

Zie bijlage voor een gefaked voorbeeld, ik denk dus dat je moet kijken in het tabblad Algemeen, en niet in Servers. Bij Naam en Organizatie mag je invullen wat je zelf wilt.

Indien dit niet klopt, maak dan 3 schermafdrukken, en post die (1 van vóór de aanpassingen, 1 van met jouw aanpassingen, 1 die daarna weer 'verkeerd' gemaakt is).

Tijs.
 

Bijlagen

  • tijs_fake.JPG
    tijs_fake.JPG
    36,3 KB · Weergaven: 25
Laatst bewerkt:
Hartelijk dank voor je reactie.
Ik heb de instellingen overgenomen van mijn oude computer en toen werkte alles prima op het netwerk.

Achter inkomende moet namelijk Pop staan en daar zet de computer iedere keer een cijfer neer waar ik niet om vraag en ook de accountnaam moet hetzelfde zijn als hetgene wat achter Naam staat op het algemeen blad en niet het e-mail adres wat de computer zonder blikken of blozen er iedere keer weer neer zet. Want natuurlijk is het wachtwoord aan de accountnaam gekoppeld.

Groetjes
Juul
 
Dat is allemaal uiterst vaag. Misschien moet je gaan denken aan spyware/virussen etc. die op je pc geslopen zijn?

Tijs.
 
Probeer eens met het oude account volledig te verwijderen en vervolgens opnieuw aan te maken. Wel even tussentijds outlook afsluiten.
 
Laatst bewerkt:
Hartelijk dank voor je reactie.
Ik heb alle gegevens verwijderd, de computer afgesloten en daarna weer opgestart.
Tot mijn verbazing staan er dan weer gegevens in en tot mijn spijt weer de verkeerde. Waar haalt de computer deze toch vandaan?

Wie weet raad?

groetjes
Juul
 
Even voor alle duidelijkheid:
Ga naar Extra - Accounts - Email en verwijder daar je account.
Maak vervolgens je account opnieuw aan door op hetzelfde tabblad op toevoegen te clicken en je gegevens in te voeren>
Als dit niet werkt heb ik helaas geen oplossing voor je.
PS Ik zag dat je ook problemen met je netwerkkaart hebt. Is dit met dezelfde pc dan zit daar het probleem mogelijk
 
Laatst bewerkt:
Het is volgens mij nu gelukt. Ik had de fout gemaakt door de eigenschappen van de pop te wijzigen en niet gekozen voor Nieuwe toevoegen.

Hartelijk dank.

Nu nog verder met mijn netwerk.

We blijven aan de gang.

groetjes
Juul
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan