Outlook Express

Status
Niet open voor verdere reacties.

klaas-van-winge

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2004
Dames/Heren,

Mijn vraag,wat betreft Outlook Express is:

Als ik probeer een bijlage van een e-mail te openen,krijg ik het volgende venster:

In msimn.exe is een fout opgetreden en moet worden afgelsoten,

als ik in dit bewuste venster op kik hier-klikt en vervolgens ook in het logboekbestand kijk,krijg ik de onderstaande mededeliongen te zien:

AppName: msimn.exe AppVer: 6.0.2600.0 ModName: inetcomm.dll
ModVer: 6.0.2900.3028 Offset: 00083269

C:\DOCUME~1\KLAASV~1\LOCALS~1\Temp\13a_appcompat.txt

Toepassingsuitzondering:
Toep: D:\Program Files\Outlook Express\msimn.exe (PID=2440)
Tijd: 3-11-2006 @ 15:09:56.079
Uitzonderingsnummer: c0000005 (schending van toegang)

Kan iemand mij helpen dit op te lossen?

Bij voorbaat dank.

Klaas van Wingerden

Mijn probleem is nog steeds niet opgelost!

Als ik het venster,zoals eerder vermeld en waarin staat:rapport verzenden/niet verzenden,het maakt niet uit,wat ik doe:rapport verzenden of niet,dan sluit Outlook Express zichzelf helemaal af!

Wat is hier aan te doen?

Helluuuuuuuup mij.

Klaas van Wingerden

en wat gebeurt er als je de bijlage niet opent maar opslaat als?

...overigens staat je vraag al als "opgelost" terwijl ik uit je eigen comment opmaak dat dat nog niet het geval is...

Sorry,maar er moet toch duidelijk sprake zijn van een misverstand,niet alleen bij deze vraag staat opgelost,maar ook bij een andere vraag over Outlook Express,waarop ik vandaag heb gereageerd,staat,dat ook die vraag is opgelost,maar ik weet niet door wie?

Wat betreft je opmerking over opslaan als,daar ben ik na lang puzzelen achter gekomen en dit lukt wel,maar dan nog wordt bij het aanklikken van de betreffende email Outlook Express vanzelf afgesloten en dat kan toch niet de bedoeling zijn,bovendien erg omslachtig!

Is hier een oplossing voor,ik heb dit zelf geprobeerd via Help in Outlook Express,maar tot nu toe zonder het gewenste resultaat.

Bij voorbaat dank.

Klaas van Wingerden

Ik heb alle adviezen opgevolgd,maar zit nog steeds met dit probleem!

Wie heeft de oplossing?

Bij voorbaat dank.

Groetjes,

Klaas van Wingerden

P.S.Nogmaals,ik vraag mij nog steeds af,wie zoudt hebben opgegeven,dat deze vraag is opgelost???

Wellicht rigoureus, maar het proberen waard:

De .dbx bestanden kopiëren naar een veilige plek, je adresboek exporteren naar een veilige plek. De .dbx bestanden zijn de mappen waar OE je mail bewaard.

Hierna via configuratiescherm>software>Windows onderdelen je OE de-installeren, pc herstarten en via dezelfde weg je OE weer installeren. Evt de gewenste updates doen.

Bedankt,

maar hier moet ik een nachtje over slapen,wel erg rigoreus.

Kan de vraag wel als afgedaan beschouwen.

Groetjes,

Klaas

Standaard staan in XP de mail (*.dbx),het Address Book (*.wab) in respectievelijk,

C:\Documents and Settings\(Naam of Administrator)\Local Settings\Application Data\Identities\{..............}\Microsoft\Outlook Express

C:\Documents and Settings\(Naam of Administrator)\Application Data\Microsoft\Address Book

Greetz

C:\DOCUME~1\KLAASV~1\LOCALS~1\Temp\9b13_appcompat.txt

Ik ben nog steeds niet van dit probleem af en krijg nu in het foutenrapport onder Klik hier de volgende medeedeling:

C:\DOCUME~1\KLAASV~1\LOCALS~1\Temp\9b13_appcompat.txt

kan iemand mij zeggen,hoe ik dit bestand kan vinden?

Bedankt!

Groetjes,

Klaas

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan