Outlook Express

Status
Niet open voor verdere reacties.

PvanNeerven

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2002
Beste helpers,

Hoe kom ik weer gewoon op Outlook Express??
Ik heb altijd OE gehad en sinds gisteren krijg ik steeds een schernpje dat ik moet inloggen, wat overingens in het scherm al gebeurd is maar als ik op OK klik krijg ik geen verbinding wel een foutmelding.
Ik ben bij UPC.
Heb gewoon nog internet en kan met het wachtwoord en gebruikersnaam van dit schermpje wel in Webmail van Chello komen.
Groetjes,

Vraag verplaatst naar de outlook express sectie

Er is een probleem opgetreden tijdens het aanmelden bij de e-mailserver. Uw wachtwoord is geweigerd. Account: 'mail.chello.nl', Server: 'mail.chello.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR invalid user name or password.', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92

Hierboven staat de foutmelding.

Het is toch te gek!!
Laatste nieuws:

Mailserver problemen

Er zijn momenteel helaas nog problemen met de mailservers. Er wordt hard gewerkt aan een oplossing.

Wij bieden je onze excuses voor het ongemak.
Aldus UPC om 15011 uur.
Groetjes,

Hoi allen,

Ja, er blijft iets mis gaan bij UPC, ehh ..... Chello ???

In ieder geval geen reden om aan uwzelluf of uw computor-instally te gaan tweifele ... niewaar.

Heb zelf Chello nu zo'n vier jaar ...... met wisselende contact- (mogelijkhed-) en. :evil:

Probleem is met deze - vooral - mailserver-problemen, dat ze het zélf niet weten.

T'is wat hè? Arme Chello ... zo rond de jaarwisseling :p

En dan is het nu 26 december en nog steeds dezelfde situatie: Geen Outlook Express.
Behelp me nu met Webmail van Chello.
Wel vervelend, dat je steeds opnieuw moet inloggen en het programma je minder bekend is,waardoor je meent er minder mee te kunnen.
Is misschien ook wel. Ik zie bijv. geen map 'Verzonden berichten'
Groetjes,

Hoi,

Soms helpt het, om je account in OE geheel te verwijderen (er is dus dan geen enkel e-mailaccount meer in OE).
Hierna opnieuw opstarten en je Chello-account geheel opnieuw aan te maken.

Op dit moment heb ik bijna geen problemen met mail. (thunderbird en mailwasher)
[ klop-klop ]

Hallo bester helpers,
Probleem opgelost.
In het kort:
Door het wachtwoord wat in het beruchte venster stond weer eens in te tikken, was er weer OE.
Het zelfde wachtwoord natuurlijk, maar door die problemen bij UPC was dit ww misschien ook van de wap!
Groetjes,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan