outlook express

Status
Niet open voor verdere reacties.

bolkedebeer

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2007
bij internet opties ( explorer 7 ) tab programma's kan ik outlook express niet ingeven als te gebruiken e-mail programma. Ik kan helemaal niks ingeven. Bij e-mail staat:"windows live mail." En bij HTML editor "microsoft word."
In de map "system 32" staat wel "mapi32.dll.

Heb een zg. "om versie" van XP, maar geen schijfje re bij ontvangen. Zelf denk ik dat er iets mis is met "wondows XP.nl" Of zou er in het register rare kunnen zijn gebeurd?

Bij onze 2e computer (laptop) doet zich het probleem niet voor. Ook daar is alleen "Outlook express" geinstalleerd en zeker niet "Outlook."

Laatst bewerkt:
Ik vraag het toch even. Je hebt dus geen envelopje in de menubalk van IE7 gekregen?

oeinieox7.gif

Laatst bewerkt:
outlookexpres

Dag Boeing,

Envelopje is er inmiddels wel. Outlook express is nu ook weer mijn "standaard e-mailprogramma." Alleen direct verzenden via MS Word en MS Exel lukt niet. Ik krijg dan de foutmelding "problkemen met het maken van bericht." Maar het bericht op zich is immers al gemaakt! Of de melding "Algemene fout in het postsysteem." Wat dat ook betekenen mag.
Desalniettemin bedankt voor uw reactie.

Met vr. groet,

G.L.R. v K:cool:

outlook expres

Dag,

Nee, ik deed het altijd in outlook express en op de laptop van mijn vrouw gebeurt dat nog steeds, probleemloos.

met vr groeten,

G..L.R. v K

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan