outlook express

Status
Niet open voor verdere reacties.

supop

Gebruiker
Lid geworden
30 jun 2007
Berichten
20
Ik heb 30 juni onder dit onderwerp een vraag geplaatst...
helaas nog een antwoord kunnen vinden.\
tot mijn verbazing is mijn vraag verplaatst naar windows outlook....
terwijl het hier gaat om outlook express 6..
kan iemand mij vertellen hoe ik de mails ( die nu staan in de oude map postvakIN.old..)terug kan halen naar mijn huidige postvakIN.dbx.???
kan de map wel vinden.. maar bij openen wordt er gevraagd met welk programma die geopend moet worden....
alvast bedankt.....Susan
 
Ga in Outlook Express via Bestand naar Importeren. Kies dan voor Berichten. In het venster dat zich opent, selecteer je Microsoft Outlook Express 6 en klik je op Volgende. In het daarop volgende venster selecteer je het onderste bolletje E-mail uit een OE6 archiefmap importeren. Vink het hokje onder ook aan en klik OK. In het vervolgvenster klik je op Bladeren en je "surft" naar de plek waar dat .old-bestand staat. Volg verder de aanwijzingen op het scherm. Zo zou het moeten lukken.
 
de map kan niet verder geopend worden naar de bestanden die in outlook express staan....postvakIN.old... dus...
en als ik outlook aanklik.. dan geeft hij aan dat berichtenarchief niet geopend kan worden omdat het mogelijk gebruikt wordt door Outlook Express...
maar je dient toch outlook te openen... en bestand ....etc....aan te klikken?..
heb geen idee hoe ik nu verder moet/kan.
 

Bijlagen

  • OE 6.JPG
    OE 6.JPG
    93,2 KB · Weergaven: 35
Voor alle duidelijkheid (ik kan het op de afbeelding niet goed zien) het pad naar de Outlook Expressbestanden is normaal:

C:\Documents and Settings\supop\Local Settings\Application Data\Identities\{DCAF5EDC-(.....)-0D956A4D1B1F}\Microsoft\Outlook Express.

Wat je eerst moet doen, voor je naar die map "surft", is PostvakIN.old veranderen in PostvakIN.dbx.
 
Laatst bewerkt:
outlook express heeft zelf al een nwe map met postvakin.dbx aangemaakt...
hierdoor kan ik nu weer mails ontvangen.
dus geeft dan aan, dat die map al bestaat.
 
Mmm..zet dat PostvakIN.old bestand eens in een andere map, maak b.v. C:\Temp en zet het daarin en hernoem het naar PostvakIN.dbx. Surf er dan opnieuw naar toe langs de weg als aangegeven.
Selecteer wel in het betreffende venster het bolletje voor "E-mail uit een OE6 archiefmap importeren".
 
heb gedaan zoals hierboven vermeld.
als ik map naam weer verander in PostvakIn.dbx verandert het icoontje in een worddocument.
heb het ook via andere mappen geprobeerd.... met steeds hetzelfde resultaat...
bestand kan niet geimporteerd worden.
op het laatst zo moedeloos van geworden... dat ik het maar heb opgegeven.
wil jullie bedanken voor de aangeboden hulp.....
groetjes van Susan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan