outlook express

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hopman

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2007
Berichten
206
Ik kan bijna geen berichten versturen en krijg o.a. de volgende foutmeldingen

Serverfout: 421, Foutnummer: 0x800CCC67

wie weet raad?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Kijk eens bij Outlook -> Extra -> Emailaccounts , selecteer je account en klik op "wijzigen", kijk daar of je niet per ongeluk een "vinkje" hebt gezet bij "Aanmelden met beveiligde wachtwoord verificatie".... Staat daar een "vinkje", haal het dan weg....
 
Kijk eens bij Outlook -> Extra -> Email accounts , selecteer je account en klik op "wijzigen", kijk daar of je niet per ongeluk een "vinkje" hebt gezet bij "Aanmelden met beveiligde wachtwoord verificatie".... Staat daar een "vinkje", haal het dan weg....

dat vinkje heb ik er niet aanstaan Ik heb verschillende account mar van geen enkele kan ik mails versturen .Is er nog een andere optie. Misschien heeft het er niets mee te maken maar m´n startpagina blijft ook niet in het geheugen meer staan als opstartpagina. Ben benieuwd.
Vast bedankt
m.vr.gr.
Maarten
 
nog steeds niet versturen

Kijk eens bij Outlook -> Extra -> Emailaccounts , selecteer je account en klik op "wijzigen", kijk daar of je niet per ongeluk een "vinkje" hebt gezet bij "Aanmelden met beveiligde wachtwoord verificatie".... Staat daar een "vinkje", haal het dan weg....
Ik heb niets angevinkt staan maar lrijg nog steeds


Foutnummer: 0x800CCC67
Nog een andere tip misschien?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan