outlook express

Status
Niet open voor verdere reacties.

corry1961

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 jun 2008
Berichten
2
hallo,vandaag heb ik een nieuwe provider.
maar het probleem zit hem in outlook express..ik heb de pop3 en de smtp veranderd van naam,de naam van de nieuwe privider dus,ik heb het wachtwoord ingetikt en meer hoefde ik niet te veranderen,maar steeds als ik nu outlook express open,dan wordt er om een wachtwoord gevraagd,dat wachtwoord is dus het wachtwoord wat ik bij mn nieuwe provider hebt gekregen,dat tik ik dan in,en outlook werkt nog steeds niet,wat doe ik fout?
ik krijg het volgende te zien : De bewerking is geannuleerd. Account: 'pop3.telfort.nl (1)', Server: 'pop3.telfort.nl', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC17Kan niet bij de server aanmelden met verificatie van veilige wachtwoorden. Account: 'pop3.telfort.nl (3)', Server: 'pop3.telfort.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '.', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC18Kan niet bij de server aanmelden met verificatie van veilige wachtwoorden. Account: 'pop3.telfort.nl (4)', Server: 'pop3.telfort.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '.', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC18

wie kan mij hier stap voor stap even doorheen loodsen ,zodat het gaat werken bij me.


alvast mijn dank..Groet Corry
 
Het lijkt er op dat je een paar vinkjes moet weghalen bij de instellingen.
Ga naar het menu Extra en Accounts...
Selecteer het account (bij alles) en klik op de knop Eigenschappen.
Op het Tabblad Servers zie je onderaan twee vakjes, Aanmelden met beveiligd wachtwoordverificatie en Voor deze server is verificatie vereist. Waarschijnlijk kunnen die bij jou alle twee leeg blijven en is het probleem daarmee verholpen.
 
Het lijkt er op dat je een paar vinkjes moet weghalen bij de instellingen.
Ga naar het menu Extra en Accounts...
Selecteer het account (bij alles) en klik op de knop Eigenschappen.
Op het Tabblad Servers zie je onderaan twee vakjes, Aanmelden met beveiligd wachtwoordverificatie en Voor deze server is verificatie vereist. Waarschijnlijk kunnen die bij jou alle twee leeg blijven en is het probleem daarmee verholpen.



hoi..dat heb ik dus net gedaan,zoal je het hebt omschreven,en ik krijg nu nog maar 2 foutmeldingen..ipv 3.namelijk deze: Kan niet bij de server aanmelden met verificatie van veilige wachtwoorden. Account: 'pop3.telfort.nl (3)', Server: 'pop3.telfort.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '.', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC18

en deze: Kan niet bij de server aanmelden met verificatie van veilige wachtwoorden. Account: 'pop3.telfort.nl (4)', Server: 'pop3.telfort.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '.', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC18

ik bel telfort dalijk wel even op..en dan moeten ze me maar zeggen wat ik moet doen..dank voor je berichtje.
groet corry
 
Misschien is het dan één van de twee opties die je uit kunt schakelen. Als je nog geen uitsluitsel hebt, zou je dat nog kunnen proberen want ik zeg dan wel beide maar daar kan ik geen licht over laten schijnen. Je kunt op de site van de aanbieder vaak tips vinden. Jou hulppagina is: http://klantenservice.internet.telfort.nl/Online-technische-hulp.aspx en de derde optie is hulp bij e-mail problemen. Heel graag gedaan corry1961.
 
Ik heb hetzelfde probleem met mijn telfort emailadres. Ik krijg hem met geen mogelijkheid werkend met outlook. Hij blijft constant om een wachtwoord vragen. Versturen gaat (outlook testbericht) ontvangen niet.

Ik kan mijn email wel checken via de webmail maar dat vind ik zwaar irritant. Ik wil gewoon mijn computer starten, outlook openen en mail ontvangen.

Iemand nog ideeen?
 
Voor verdere oplossing, dan je Account verwijderen in Outlook Express bij menu Extra en Accounts en helemaal opnieuw aanmaken.

Eventueel ook Outlook Express deïnstalleren en opnieuw installeren: http://xtra.co.nz/help/0,,5721-2446840,00.html Je zult het adresboek dan moeten exporteren en de berichtmappen ergens anders moeten opslaan. Outlook Express staat op de installatie CDRom.

Dit zijn dingen die de helpdesk je mogelijk zal vragen om eerst te doen.

Beveiligingssoftware maakt veelal gebruik van een omleiding via de poort 110, Norton is een voorbeeld daarvan. Je zult deze scanners uit moeten schakelen voor wat betreft het scannen van inkomende e-mail omdat je een nieuw account hebt. Als je Norton vroeger hebt gehad dan kan je nog achtergebleven resten hebben die je verwijderen moet met een hulpprogramma daarvoor.

Anders heeft Telfort een fout gemaakt en die zou er dan meer van moeten weten. Zoiets komt ook voor. Over e-mail kan je van het volgende contactformulier gebruik maken: Stel daarin duidelijk wat je al hebt geprobeerd, geef de foutmeldingen en schrijf dat je nu bent gaan denken dat het aan hun ligt. http://klantenservice.internet.telfort.nl/contact.aspx?nodeid=10646

Daarbij: corry1961, als je het hebt weten op te lossen dan horen wij het graag. Behalve door datgene dat er hier nu besproken is zal er namelijk weinig over oplossingen bekend zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan