outlook express

Status
Niet open voor verdere reacties.

smitje12

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2011
als ik me outlook express verwijder en weer op nieuw erop zet raak ik dan niet me email adres kwijt??

Is Outlook express niet een onderdeel van Internet Explorer 6 ? Normaliter kun je MS Outlook wel gewoon verwijderen en opnieuw
installeren zonder je mail + gegevens kwijt te raken. Ik meen dat OE ook wel gegevens laat staan maar of je het standalone kunt
installeren durf ik zo even niet te zeggen, omdat het zoals gezegd vaak ingebakken zat met IE6

Je emailadres staat los van het emailprogramma dat je gebruikt. Het blijft dus altijd bestaan, tot het door de provider verwijderd/veranderd wordt.

Ik zou als ik u was wel eerst even alle settings opschrijven (e-mailnaam, SMTP-server, POP3 servernaam, etc.) en niet te vergeten het paswoord. Ik zal u de kost geven hoeveel mensen hun e-mail paswoord niet meer weten omdat ze die nooit in hoeven te tikken.

Het is mij vooralsnog onduidelijk of TS het heeft over zijn e-mail naam of zijn berichten en instellingen......

Waarom wilt u Outlook Express opnieuw installeren? Outlook Express is een onderdeel van Internet Explorer. Deze is dus niet zomaar te verwijderen of opnieuw te installeren. Ter informatie kunt u op de volgende link lezen hoe u Outlook Express kunt herstellen: http://support.microsoft.com/kb/2398839/en-us
De Nederlandse versie is vertaald door een vertaalmachine, ter ondersteuning van het Engelse document: http://support.microsoft.com/kb/2398839/nl

Indien u een probleem heeft met Office Outlook, kunt u deze inderdaad verwijderen en opnieuw installeren. Het PST bestand welke door Outlook gebruikt wordt om de e-mails en dergelijke in op te slaan, blijft gewoon staan en wordt niet verwijderd wanneer u Outlook verwijderd. Mocht u toch een backup willen maken van de gegevens die in Office Outlook staan, dan kan dit. U kunt dan beter eerst doorgeven welke versie van Outlook u gebruikt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan